Київ повертається до ідеї ШІ-регулювання на дорогах — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Київ повертається до ідеї ШІ-регулювання на дорогах

388
Київ повертається до ідеї ШІ-регулювання на дорогах
Київ повертається до ідеї ШІ-регулювання на дорогах
У 2021 році Київ планував запровадити інтелектуальну транспортну систему (ІТС) на основі штучного інтелекту, яка мала б зменшити затори, допомогти уникати аварій і збалансувати трафік. Через складнощі у 2022 році ці плани були відкладені, але зараз проєкт знову у пріоритеті.
Про це в інтервʼю Mind повідомив заступник голови КМДА з питань здійснення самоврядних повноважень у сфері цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO) Петро Оленич.
Очільник «Розумного Києва» розповів, що місто активно працює над модернізацією перехресть у співпраці з центром організації дорожнього руху.
«Пропрацьовуємо, яким чином та які перехрестя почнемо модернізувати. Спочатку треба замінити обладнання. На світлофорах ще є старі контролери, які не інтегруються із сучасними системами керування трафіком», — зазначив він.
Це необхідно для того, щоб центральна система керування могла давати вказівки всім світлофорам, який колір вмикати, на який час та коли вимикати.
«Це дозволить пропускати в першу чергу пасажирські автобуси й тролейбуси. Також можна буде змінювати автопотоки залежно від ремонтних робіт тощо», — пояснив очільник.
При цьому штучний інтелект має відігравати ключову роль у швидкому реагуванні на надзвичайні ситуації.
«Наприклад, сталася ДТП — ШІ швидко перебудовує маршрути транспорту», — додав він.
Проте для повноцінного запуску ШІ необхідні нове обладнання, програмне забезпечення, математична модель і навчання ШІ. «На останній етап може піти десь три-чотири роки», — зауважив очільник.

Витрати на шляхи та дороги в Україні: скільки та коли

За матеріалами:
Mind
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас