ДТЕК Київські електромережі запустив новий сервіс — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

ДТЕК Київські електромережі запустив новий сервіс

Особисті фінанси
76
ДТЕК Київські електромережі запустив новий сервіс
ДТЕК Київські електромережі запустив новий сервіс
ДТЕК Київські електромережі пропонує клієнтам новий сервіс у чат-боті у Viber і Telegram.
Це цифровий помічник, що працює цілодобово та допомагає за лічені хвилини знайти відповіді на найпоширеніші питання — від передачі показників до укладання договору.
Сервіс «Що, як і чому?»
Це цифровий помічник, розроблений на основі реальних звернень клієнтів до енергокомпанії. Він просто і зрозуміло пояснює, як діяти в типових ситуаціях взаємодії з ДТЕК Київські електромережі.
У новому сервісі можна дізнатися про те:
  • як і коли передавати показники лічильника;
  • що таке лічильник День-Ніч і як з ним економити на платіжках;
  • які послуги щодо лічильників безкоштовні, а за що доведеться заплатити;
  • що робити при зникненні світла чи проблемах із напругою;
  • як укласти або переукласти договір на розподіл електроенергії;
  • як діяти у випадку відключення через заборгованість за світло;
  • інші практичні поради.
Сервіс працює 24/7.
Як працює
  1. У пошуку месенджера Viber або Telegram введіть «ДТЕК Київські електромережі».
  2. Підпишіться, поділившись номером телефону.
  3. Додайте номер свого особового рахунка (знайти його можна в додатках до договору на розподіл з ДТЕК Київські електромережі).
  4. Оберіть у меню опцію «Що, як і чому?» — і отримуйте відповіді миттєво.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас