З кожним оновленням у мобільному додатку Raiffeisen Business Online корисних фішок стає все більше! — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555
ПРОМО

З кожним оновленням у мобільному додатку Raiffeisen Business Online корисних фішок стає все більше!

Особисті фінанси
105
З кожним оновленням у мобільному додатку Raiffeisen Business Online корисних фішок стає все більше!
Нещодавно мобільний додаток для бізнесу оновився і тепер порадує користувачів такими новими функціями:
1. SWIFT-платежі з електронним документообігом (аналогічно WEB-версії):
  • створюйте SWIFT-платежі, завантажуйте документи, підписуйте — все у додатку;
  • створюйте SWIFT-платежі у WEB-версії, підписуйте у додатку, і навпаки, як Вам зручно.
2. Оновлення продукту «Рахунок з бізнес-карткою» для фізичних осіб — підприємців:
  • відображення бізнес-картки у додатку;
  • перегляд деталей картки (повна інформація), з формуванням pdf-реквізитів;
  • перегляд операцій і виписка по картці/рахунку;
  • платіж з рахунку/картки (у гривні) — реалізований раніше.
3. Швидке створення UAH-платежу/валютного документу накладенням віджетів рахунків:
  • при накладенні UAH-рахунку на інший UAH-рахунок — відкривається заповнена форма платежу UAH;
  • при накладенні UAH-рахунку на валютний рахунок — відкривається заповнена заява купівлі валюти;
  • при накладенні валютного рахунку на UAH-рахунок — відкривається заповнена заяви продажу валюти;
  • при накладенні валютних рахунків — відкривається заповнена заяви обміну валюти.
4. При підписанні групи документів — детальний результат підписання (аналогічно WEB-версії);
5. Редагування відхилених платежів у гривні:
  • більше не потрібно створювати новий платіж або копіювати його, відхилений платіж може бути відредагований із збереженням дати і номеру документу, підписаний і відправлений на опрацювання до Банку;
6. Автоматичні повідомлення про закінчення терміну дії ключів ЕП (за 30 днів, аналогічно WEB-версії);
7. Автоматичні попередження про необхідність оновити мобільний додаток:
  • після натискання на кнопку «Оновити» автоматично відкривається Google Play або AppStore (в залежності від пристрою — Android/iOS);
8. Нові сервісні повідомлення при вході/реєстрації у додатку:
(при неуспішному результаті система відображає на екран конкретну причину)
повідомлення пояснення
Термін дії сертифікату відкритого ключа вичерпано нове -закінчився термін дії ключа ЕП, з яким Ви намагаєтесь увійти у систему
Вас не зареєстровано як користувача, виконайте реєстрацію нове -ключ КЕП взагалі НЕ зареєстрований у системі, спочатку зареєструйте Ваш ключ КЕП у Raiffeisen Business Online
Увага, триває процес активації облікового запису, спробуйте пізніше або зверніться до контакт-центру нове -ключ ЕП пройшов процес реєстрації, але ще НЕ активований співробітником Банку
Детальну інформацію щодо помилки можливо отримати за номером нове -інші причини, наприклад обліковий запис Клієнта в системі був заблокований, або переведений в архів, або інші технічні причини
Введено невірний ключ або пароль вже існує -пароль до ключа вказано невірно, -файл особистого секретного ключа не відповідає вимогам системи (некоректний ключ, КЕП-печатка).
9. Листи, тематика листа «Інше» видалена з системи:
  • у системі вже створені всі необхідні тематики листів для більш зручного замовлення дистанційних послуг (наприклад, замовляти довідки і виписки, відкривати додаткові рахунки або замовляти зняття готівки з рахунку тощо),
  • більше інформації про послуги віртуального відділення «РайфБізнес» за посиланням.
10. Виправлення дефектів попередніх версій:
  • Виписки — тривале завантаження у мобільному додатку;
  • Помилка при вході, з коректним ключем і паролем — «Виникла помилка, спробуйте пізніше»;
  • Помилка при реєстрації ключа Удосконаленого ЕП (ключ банку), на останньому кроці;
  • Помилка при реєстрації ключа Кваліфікованого ЕП (ключ КЕП), на останньому кроці;
  • Складнощі з доставкою повідомлень, які підключені через Raiffeisen Business Online (міні-виписка по рахунку, залишок на рахунку);
  • Некоректний залишок при створенні платежу у гривні з бізнес-картки (недозволений овердрафт).
Оновлений додаток вже розміщено у Google Play та App Store.
  • Перейти до Google Play;
  • Перейти до App Store.
Також, до ваших послуг 24/7 всі наші дистанційні сервіси:
Служба підтримки Raiffeisen Business Online — 0 800 505 770, 0 800 400 470 (по Україні), та 044 495 41 40 (у Києві)
Інформаційний центр — 0 800 505 045, 0 800 400 445 (по Україні), та 044 590 24 98 (у Києві)
Дзвінки із-за кордону: +38 (044) 354 14 34 (за тарифами оператора) або raif@phone.aval.ua (безкоштовно зі Skype)
Райф завжди поруч!
За матеріалами:
Райффайзен Банк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас