ПРОМО
З 06 вересня 2022 року Фонд гарантування вкладів розпочинає виплати коштів вкладникам АТ «Банк Січ»
З 06 вересня 2022 року Фонд гарантування вкладів фізичних осіб (далі — Фонд) розпочинає виплати коштів вкладникам Акціонерного Товариства «Банк Січ» (далі — АТ «Банк Січ») за договорами банківського вкладу, строк дії яких закінчився до 09 серпня 2022 року включно, та за договорами банківського рахунку (поточні рахунки).
Кошти вкладникам АТ «Банк Січ» за цими договорами відшкодовуються в повному розмірі вкладу, включаючи відсотки, нараховані станом на кінець дня 09 серпня 2022 року. Вклади в іноземній валюті відшкодовуються у гривні за курсом НБУ, встановленим на кінець дня 09 серпня 2022 року.
Виплати коштів вкладникам здійснюються через банки-агенти Фонду, що підключені до Автоматизованої системи виплат Фонду. Отримати відшкодування вкладники можуть безпосередньо у відділенні одного із банків-агентів Фонду або дистанційно, без фізичного відвідування відділення банку.
Дистанційні виплати здійснюють 4 банки-агенти: АТ КБ «ПриватБанк», АБ «Укргазбанк», Акціонерний банк «Південний» та АТ «Пумб». Інформацію про порядок здійснення банками дистанційних виплат можна дізнатись, перейшовши за посиланням під назвою кожного банку.
Для отримання коштів безпосередньо у відділенні будь-якого із банків-агентів вкладникам необхідно звернутися до обраного відділення банку-агента з паспортом або іншим документом, що посвідчує особу. Фізичні особи — резиденти додатково пред’являють документ, виданий відповідним контролюючим органом, що засвідчує їх реєстрацію в Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків (крім осіб, у паспорті яких контролюючим органом зроблено відмітку про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) та номером паспорта або до паспорта внесені дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків або територіальними підрозділами Державної міграційної служби України внесено дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків / внесено запис про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків в електронному безконтактному носії або на паспорті проставлено слово «відмова»).
Відшкодування на підставі довіреності
Відшкодування на підставі довіреності здійснюється за умови надання представником вкладника паспорта або іншого документа, що посвідчує його особу, та довіреності (нотаріально засвідченої копії довіреності). Фізичні особи — резиденти додатково пред’являють документ, виданий відповідним контролюючим органом, що засвідчує їх реєстрацію в Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків (крім осіб, у паспорті яких контролюючим органом зроблено відмітку про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) та номером паспорта або до паспорта внесені дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків), або територіальними підрозділами Державної міграційної служби України внесені дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків / внесений запис про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків в електронному безконтактному носії або на паспорті проставлено слово «відмова».
Відшкодування батькам (усиновлювачам) або опікунам малолітньої особи (дитини, яка не досягла 14 років), опікунам (піклувальникам) особи, визнаної недієздатною
Відшкодування батькам (усиновлювачам) або опікунам малолітньої особи (дитини, яка не досягла 14 років), опікунам (піклувальникам) особи, визнаної недієздатною, здійснюється за умови пред’явлення законним представником документів, що дають змогу ідентифікувати вкладника та його законного представника, а саме свідоцтва про народження вкладника або іншого документа, що посвідчує особу вкладника, та паспорта або іншого документа, що посвідчує особу законного представника. Опікун (піклувальник) також має пред’явити документ, що підтверджує статус законного представника вкладника. Якщо вкладник та його законний представник є резидентами, то додатково подаються документи, видані відповідними контролюючими органами, що засвідчують їх реєстрацію в Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків (або паспорт, у якому контролюючим органом зроблено відмітку про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) та номером паспорта або до якого внесено дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків), або територіальними підрозділами Державної міграційної служби України внесено дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків / внесено запис про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків в електронному безконтактному носії або на паспорті проставлено слово «відмова».
Отримання коштів на підставі свідоцтва про право на спадщину
- Для отримання коштів на підставі свідоцтва про право на спадщину спадкоємцям спочатку необхідно надати до Фонду:підписану заяву про виплату гарантованої суми відшкодування;засвідчену особистим підписом спадкоємця вкладника копію паспорта або іншого документа, що посвідчує особу спадкоємця вкладника, — з інформацією про прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), серію (за наявності), номер, найменування або код органу, що видав документ, дату видачі;копію документа, виданого контролюючим органом, що засвідчує реєстрацію спадкоємця вкладника в Державному реєстрі фізичних осіб платників податків, або копію сторінки паспорта, у якому контролюючим органом зроблено відмітку про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) та номером паспорта, або якщо до паспорта внесено дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків або копія паспорта у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, в якому територіальними підрозділами Державної міграційної служби України внесено запис про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків в електронному безконтактному носії або в паспорті проставлено слово "відмова".оригінал або нотаріально засвідчену копію документа, що дає право на отримання відшкодування на правах спадщини;нотаріально засвідчену копію довіреності — у разі звернення до Фонду представника спадкоємця вкладника.Звертаємо увагу, що копії документів мають бути чіткими!
- підписану заяву про виплату гарантованої суми відшкодування;
- засвідчену особистим підписом спадкоємця вкладника копію паспорта або іншого документа, що посвідчує особу спадкоємця вкладника, — з інформацією про прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), серію (за наявності), номер, найменування або код органу, що видав документ, дату видачі;
- копію документа, виданого контролюючим органом, що засвідчує реєстрацію спадкоємця вкладника в Державному реєстрі фізичних осіб платників податків, або копію сторінки паспорта, у якому контролюючим органом зроблено відмітку про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) та номером паспорта, або якщо до паспорта внесено дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків або копія паспорта у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, в якому територіальними підрозділами Державної міграційної служби України внесено запис про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків в електронному безконтактному носії або в паспорті проставлено слово «відмова».
- оригінал або нотаріально засвідчену копію документа, що дає право на отримання відшкодування на правах спадщини;
- нотаріально засвідчену копію довіреності — у разі звернення до Фонду представника спадкоємця вкладника.
Довідкова інформація за номерами:
- «Гарячої лінії» Фонду гарантування вкладів фізичних осіб: 0 800 308-108 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України) та
044-333-36-55 (згідно з тарифами оператора зв’язку); - інформаційно-консультаційного центру Фонду:
(044) 333-35-85 (згідно з тарифами оператора зв’язку); - АТ «БАНК СІЧ»: 0 800 501 000, +38 (044)
207-14-40, +38 (044)207-14-70.
За матеріалами: Банк Січ
Поділитися новиною