Яким буде майбутнє українського маркетингу або головні теми конференції ROMI — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Яким буде майбутнє українського маркетингу або головні теми конференції ROMI

475
Яким буде майбутнє українського маркетингу або головні теми конференції ROMI
Яким буде майбутнє українського маркетингу або головні теми конференції ROMI
Маркетологам, таргетологам, бренд-менеджерам, піарникам, фахівцям з діджитал-маркетингу та усім, хто працює в рекламному бізнесі слід приготуватися, адже вже 4 жовтня у Києві пройде головна маркетингова конференція року ROMI. Це чудова нагода в офлайн форматі долучитися до спільноти фахівців, які тримають руку на пульсі змін в українському маркетингу.
Розповідаємо, що ж чекає на учасників.
Під час заходу очікуються виступи більше 15 спікерів, які протягом 9 годин будуть ділитися власним досвідом та дискутувати з учасниками конференції щодо ситуації на українському ринку та тенденцій, до яких слід готуватися вже зараз.
Важливо розуміти, що конференція ROMI не передбачає онлайн-формату. До того ж після заходу придбати онлайн-запис буде неможливо (лише презентації спікерів). Тому всі охочі вже зараз мають подбати про квитки на конференцію. Для чого поспішати, якщо до події ще майже місяць? Тому, що сьогодні ще є змога придбати квитки для «ранніх пташок» за вигідними цінами.

Які теми піднімуть на конференції ROMI?

Спікери готуються поділитися з учасниками заходу інсайдами маркетингового ринку та разом з ними знайти відповіді на питання:
  • Що коїться з діджитал аудиторією зараз — скільки її та яка вона?
  • Що чекає на український ринок e-commerce — якими є його тренди та яким буде майбутнє?
  • Digital Marketing — чому в кризові ситуації, його доля росте та як це використати на свою користь
  • Які відмінності в роботі маркетингу в Україні і інших країнах?
  • Performance marketing. Як ефективно використовувати дані в умовах обмеженого попиту?
  • Як директ-маркетинг допоміг Finance.ua стати топ-3 страховим агрегатом?
  • Як стати CMO: прокачування маркетингових скілів та лідерських навичок.
Цьогоріч спікерами на виступах та модераторами дискусій будуть:
  • Валентин Грицаєнко, Chief Marketing Officer Ajax Systems
  • Михайло Глушко, VP of Development Nova Global
  • Діана Макарук, Head of marketing insurance biz Finance.ua
  • Гела Слюсарчук, CBDO, PSP Platon
  • Олексій Лях, Власник MarTech агентства newage
  • Сергій Грабчак, Директор з маркетингу Ощадбанк
  • Серафима Нехода, Директорка з маркетингу фінансової компанії Moneyveo
І це ще не повний список. Ба більше, конференція матиме 2 потоки: основну програму, з якою ви вже можете ознайомитися на сайті, та додатковий потік, де обговорюватимемо сучасні кейси з налаштування, запуску та оптимізації реклами в Google Marketing Platform (GMP).

Чому не можна пропускати ROMI?

Насамперед тому, що учасники отримають натхнення та доступ до дієвого контенту, який допоможе на практиці реалізувати найсміливіші ідеї. Також гості зможуть долучитися до продуктивного нетворкінгу та особисто поспілкуватися з лідерами думок та представниками ринку. Головний приз, який чекає на учасників ROMI 2024 — практичні знання та мотивація!
Тож, якщо ви хочете зрозуміти, яких змін зазнає маркетинговий ландшафт вже у 2025 році, які зміни спричинить технологічний прогрес та як на ці зміни впливатиме оновлена поведінка споживачів, приходьте на ROMI 2024. Дізнавайтеся першими про головні та найцікавіші маркетингові тренди вже 4 жовтня!

Хочу дізнатись деталі

За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас