218
Які сідлові тягачі обирають українські перевізники
— Технології&Авто

Впродовж вересня 2025 року українці сумарно придбали 1216 нових та вживаних сідлових тягачів. Цей показник на 22,2% менший у порівнянні з результатами аналогічного періоду 2024 року, але на 9,1% більший відносно серпня поточного року.
Структура цього сегмента наступна: частка внутрішніх перепродажів склала 60,9% (741 шт.), імпорту вживаних сідлових тягачів — 32,2% (391 шт.). Загальна частка «траків» з пробігом при цьому склала 93,1%.
Новими придбали 6,9% сідлових тягачів, що в кількісному вимірі дорівнює 84 шт. такої техніки.
За окремими підсегментами порівняльна динаміка ринку сідлових тягачів виглядає так:
- Внутрішні перепродажі: +10,4% M-M, −22,2% Y-Y
- Імпорт вживаних: +4,8% M-M, −21,3% Y-Y
- Імпорт нових: +18,3% M-M, −26,3% Y-Y

На внутрішньому ринку чітко видно домінування DAF XF, який утримує позиції народного лідера. Його успіх — це не лише заслуга виробника, а й наслідок відмінної «живучості», оптимальної ціни та найширшої доступності запчастин, що робить його найбезпечнішою інвестицією для більшості перевізників.

Поруч із ним йдуть не менш надійні німецькі MAN TGX та Mercedes-Benz Actros, які забезпечують необхідну конкуренцію у високому класі, пропонуючи вищу якість збірки та технологічність. Шведська ліга, представлена Volvo FH та Scania R-series, цінується передусім за неперевершений комфорт для водія у дальніх рейсах, навіть якщо їхня ціна на вторинному ринку може бути трохи вищою, ніж у конкурентів.
За матеріалами: Інститут досліджень авторинку
Поділитися новиною
Також за темою
Названо ТОП-5 кросоверів, якими найбільше задоволені власники (фото)
Time назвав найкращі винаходи 2025 року (відео)
Google Chrome автоматично вимикатиме сповіщення від неактивних сайтів
На ринок виходить електрокросовер Hyundai Elexio (фото)
Стартап Reflection AI планує створити відкриту альтернативу OpenAI та китайським ШІ-гігантам
BYD представила бюджетний гібридний седан із запасом ходу 2000 км (фото)