ПРОМО
Якби клієнти «Арсенал Страхування» були гостями на вечірці, то 94 зі 100 сказали б: «Арсенал? Топчик, рекомендую!»
Це і є NPS — показує наскільки компанію готові радити своїм друзям.
У Арсенал Страхування він — 91
Для страхових це як виграти Оскар. Бо це аж на 37,1 вище середнього по галузі страхування в Україні
Але знаєте, що важливіше? Ті 4%, хто не в захваті. Їхня критика — боляче, але чесно.
Що кажуть незадоволені?
- «50 тисяч замість 100 — ви серйозно?»
- «Говорили одне, а в підсумку інше».
- «Шукати папірці, які не потрібні? Дякую, ні».
Це реально неприємно чути. Але компанія вдячна за кожне зауваження. Воно допомагає стати кращими.
Що Арсенал Страхування робить?
- Навчає команду, щоб не було «зіпсованого телефону» між гарячою лінією і офісом.
- Скорочує бюрократію і час виплат.
- Перевіряє оцінки пошкоджень, щоб усе було чесно.
Справжній професіоналізм — це не тільки приймати похвалу, а й чути критику.
СК «Арсенал Страхування» дякує всім, хто говорить правду — приємну і не дуже. Завдяки вам компанія зростає
Якщо є ідеї, як зробити компанію ще краще — пишіть у коментарях або в особисті на офіційній сторінці Facebook страхової компанії «Арсенал Страхування»
«Арсенал Страхування» читає все!
За матеріалами: Арсенал Страхування
Поділитися новиною