Якби клієнти «Арсенал Страхування» були гостями на вечірці, то 94 зі 100 сказали б: «Арсенал? Топчик, рекомендую!» — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555
ПРОМО

Якби клієнти «Арсенал Страхування» були гостями на вечірці, то 94 зі 100 сказали б: «Арсенал? Топчик, рекомендую!»

Страхування
2793
Якби клієнти «Арсенал Страхування» були гостями на вечірці, то 94 зі 100 сказали б: «Арсенал? Топчик, рекомендую!»
Це і є NPS — показує наскільки компанію готові радити своїм друзям.
У Арсенал Страхування він — 91
Для страхових це як виграти Оскар. Бо це аж на 37,1 вище середнього по галузі страхування в Україні
Але знаєте, що важливіше? Ті 4%, хто не в захваті. Їхня критика — боляче, але чесно.
Що кажуть незадоволені?
  • «50 тисяч замість 100 — ви серйозно?»
  • «Говорили одне, а в підсумку інше».
  • «Шукати папірці, які не потрібні? Дякую, ні».
Це реально неприємно чути. Але компанія вдячна за кожне зауваження. Воно допомагає стати кращими.
Що Арсенал Страхування робить?
  1. Навчає команду, щоб не було «зіпсованого телефону» між гарячою лінією і офісом.
  2. Скорочує бюрократію і час виплат.
  3. Перевіряє оцінки пошкоджень, щоб усе було чесно.
Справжній професіоналізм — це не тільки приймати похвалу, а й чути критику.
СК «Арсенал Страхування» дякує всім, хто говорить правду — приємну і не дуже. Завдяки вам компанія зростає
Якщо є ідеї, як зробити компанію ще краще — пишіть у коментарях або в особисті на офіційній сторінці Facebook страхової компанії «Арсенал Страхування»
«Арсенал Страхування» читає все!
За матеріалами:
Арсенал Страхування
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас