Як вибрати назву для свого бізнесу у 2024 році — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555
ПРОМО

Як вибрати назву для свого бізнесу у 2024 році

Особисті фінанси
43
Як вибрати назву для свого бізнесу у 2024 році
Вибір правильної назви може мати вирішальне значення для вашого бізнесу. Ми визначили сім основних речей, на які варто звернути увагу, коли ви роздумуєте над ідеальним неймінгом свого бренду.
Візьмемо за приклад, що ви вибираєте назву для товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ). Назва вашої компанії впливає на перше враження клієнта про бренд і виділяє вас серед конкурентів. Вона також захищає ваш бізнес на державному рівні. Реєстрація назви гарантує, що ваша фірмова назва є унікальною і не може бути використана жодною іншою компанією.

Що таке назва ТОВ?

Назва ТОВ — це юридична назва компанії, під якою працює товариство з обмеженою відповідальністю, і невіддільна частина ідентичності вашого бренду. Це те, як клієнти впізнають ваш бізнес і відрізняють вас від інших компаній.

Як створити назву для ТОВ: 7 порад

1. Знайдіть унікальну назву
Юридично назва вашого ТОВ не може збігатися з назвою іншого суб'єкта господарювання, зареєстрованого в Україні, або збігатися зі словосполученням, що є торговельною маркою.
Бази даних можуть повідомити, чи доступна назва ТОВ в Україні, але не про те, чи є вона торговельною маркою. Щоб переконатися, що бажана назва компанії все ще доступна, проведіть пошук назви ТОВ — наприклад, на сайті YouControl, а потім проведіть пошук торговельної марки на сайті «Опендатабот» тощо.
Навіть якщо назва доступна, можливо, ви не захочете її залучити, якщо вона надто схожа на торговельну марку, що використовується в інших місцях. Наприклад, якщо ви відкриваєте компанію з обсмажування кави у Рівному і хочете назвати її Aroma Coffee, швидкий пошук в Google покаже, що клієнти можуть сплутати вас з AromaKava, популярним мережевим закладом.
2. Зробіть її такою, що запам’ятається
Ім'я ТОВ справляє незабутнє враження на потенційних клієнтів. Ваша назва не обов’язково має бути вигадливою чи смішною, але вона повинна легко запам’ятовуватися.
Якби ви шукали нове місце для занять спортом, яка назва компанії швидше за все запам’яталася б вам? «Спортлайф» чи «ТОВ Послуги тренувань»?
Подумайте про використання таких способів, як алітерація та рима. Наприклад, Coca-Cola — всесвітньо визнаний бренд, який використовує алітерацію.
Ще один спосіб зробити назву вашого бізнесу більш впізнаваною — звернутися до природи, літератури чи історичних подій. Наприклад, назва магазину одягу для активного відпочинку Eagle Creek створює образ, який асоціюється з пригодами на свіжому повітрі.
3. Комбінуйте наявні слова
Поєднання двох або більше слів для створення унікальної назви ТОВ може допомогти передати місію вашого бізнесу. Наприклад, Snapchat поєднує слова snap і chat, щоб описати функцію додатка — надсилати швидкі фотоповідомлення.
Аналогічно, організація з сертифікації Fairtrade поєднує слова fair і trade, щоб передати свою місію сприяння справедливим умовам праці.
LifeLock (рятувальний замок), компанія, що займається захистом від крадіжки персональних даних, поєднує два поняття, які викликають відчуття цілковитої безпеки.
4. Будьте натхненними
Назва, що надихає, може відображати цілі, мрії або цінності, які прагне втілити ваш бізнес. Це простий спосіб зблизитися з цільовою аудиторією на емоційному рівні.
Наприклад, «Епіцентр» має натхненну назву, яка відображає, що маркет є не просто центром, а епіцентром всього, що може знадобитись клієнту.
Компанія Epic Games, що розробляє відеоігри та програмне забезпечення, обрала назву, яка має дві мети. По-перше, слово «епічний» обіцяє клієнтам приголомшливий ігровий досвід, який перевершує очікування. По-друге, коли засновник Тім Суїні вибрав цю назву, вона відображала бачення майбутнього компанії, завдяки якому команда здавалася більшою та більш авторитетною, ніж була насправді.
5. Використовуйте метафори
Використання метафори в назві вашого ТОВ може передати унікальний погляд вашого бізнесу на вашу галузь. Метафори також можуть передати складні ідеї у простий та інтуїтивно зрозумілий спосіб, роблячи ваш бренд більш доступним для широкої аудиторії.
Технологічна компанія Research in Motion вирішила використати метафору при назві своєї лінійки мобільних телефонів. Вона обрала BlackBerry, на честь темного корпусу та форми, що нагадує ягоду. Ця назва виявилася настільки популярною, що згодом RIM прийняла її як назву своєї компанії.
monobank можна трактувати по-різному. Але на загальну думку, «моно» — це єдиний. Тобто це єдиний банк, який надає унікальні послуги та має особливий сервіс. А також це єдиний банк, яким ви захочете користуватись після ознайомлення з ним.
6. Подумайте про домен вашого сайту
Доменне ім'я вашого сайту — це більше, ніж просто онлайн-адреса. Це ключова частина ідентичності вашого бренду, яка може вплинути на видимість вашого бізнесу в пошукових системах.
Доменне ім'я, що містить слова, пов’язані з вашою галуззю, сигналізує пошуковим системам, таким як Google, про що ваш вебсайт, і допомагає клієнтам знайти вас в інтернеті. Тому, залежно від того, наскільки ваш бізнес буде залежати від органічного пошукового трафіку, можливо, буде доцільніше почати з пошуку правильного доменного імені, а потім вибрати відповідну назву ТОВ.
7. Виберіть назву, яка дозволить вам рости
Важливо думати про майбутнє, коли ви обираєте назву для своєї компанії. Виберіть назву, яка відображає те, що ви пропонуєте зараз, але не є настільки специфічною, що обмежує ваш потенціал зростання.
Наприклад, якщо ви приватний підприємець, який створює ТОВ з одним учасником, використання вашого особистого імені може здатися гарною ідеєю. Однак у міру зростання вашого бізнесу і розширення штату співробітників назва на кшталт «ТОВ Катерина Павленко Психолог» може заплутати клієнтів, які очікують, що будуть спілкуватися тільки з вами.
Аналогічно, якщо ви продаєте продукт, подумайте про те, щоб назва вашої компанії була загальною, а не прив’язаною до конкретного товару. Уявіть, що ви відкриваєте компанію з виробництва крафтового пива і вирішили назвати свою компанію «ТОВ Крафтове Пиво Хмільні Небеса». Хоча ця назва подобається вашій цільовій аудиторії, вона може викликати плутанину в майбутньому, якщо ви вирішите розширити лінійку продукції іншими видами напоїв. Краще зупинитися на «ТОВ Хмільні Небеса» і зберегти гнучкість.
Вибір ідеальної назви для вашого бізнесу — це неабиякий подвиг. Це рішення вплине на ідентичність вашого бренду та створить основу для взаємодії з клієнтами. Правильна назва ТОВ втілює вашу місію та цінності, а також унікальну пропозицію вашого бізнесу.
За матеріалами:
CreditPlus
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас