Як війна вплинула на споживчі патерни українців (дослідження) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Як війна вплинула на споживчі патерни українців (дослідження)

Особисті фінанси
615
Як війна вплинула на споживчі патерни українців (дослідження)
Як війна вплинула на споживчі патерни українців (дослідження)
Лише 18% українців можуть можуть собі дозволити купувати дорожчі бренди.
Про це свідчить дослідження споживчої поведінки українців, що провела компанія Gradus Research.
Обставини, спричинені війною, в яких опинилися українці, штовхають їх до ще більшої раціональності у споживання. Брак роботи (37% населення залишаються непрацевлаштованими) та зниження рівня доходів, про яке заявляє 78% громадян, змушують їх купувати дешевші бренди (64% опитаних). При цьому майже п’ята частина населення (18%) може собі дозволити купувати більш дорогі бренди. Більшість споживачів планують покупки заздалегідь (76%), і лише 15% громадян приймають рішення про купівлю товару безпосередньо у точці продажу, тобто купляють його спонтанно.
Інфографіка: Gradus Research
Інфографіка: Gradus Research

Значення брендів

54% опитаних споживачів при здійсненні покупки звертають особливу увагу на бренд.
Інша третина населення (33%) стверджує, що після початку повномасштабної війни росії проти України бренд товару не має для них жодного значення.
55% тих, хто продовжує купувати знайомі бренди — роблять це через позитивний досвід від покупки товарів саме цих брендів.
Інфографіка: Gradus Research
Інфографіка: Gradus Research

Попит на українські бренди стабільно зростає

Підтримка українських виробників є важливим фактором вибору для більшості українців ще з початку повномасштабної війни росії проти України. Наразі 69% опитаних українців заявляють, що свідомо обирають продукцію українських брендів.
А 56% тих, хто почав купувати нові бренди під час війни, роблять це, щоб підтримати українських виробників.
Інфографіка: Gradus Research
Інфографіка: Gradus Research
«Аналізуючи ключові зміни у поведінці українських споживачів, чітко проглядається свідомий намір громадян підтримати країну та економіку, обравши товари локальних брендів. І навіть необхідність заощаджувати не зупиняє їх перед купівлею улюблених товарів у звичних місцях продажу, ще раз доводячи, що бренд зараз важливий як ніколи — навіть важливіший, ніж був до війни. Люди планують покупки, тому важливо попадати в їх план/список і не розраховувати на спонтанне рішення біля полиці», — коментує Євгенія Близнюк, соціологиня, засновниця та директорка дослідницької компанії Gradus Research.
До речі, якщо вас цікавить швидка позика до зарплати, за допомогою порталу Finance.ua можна підібрати для себе оптимальні умови.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас