Як правильно вмикати електроприлади після стабілізаційного відключення: 5 рекомендацій — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Як правильно вмикати електроприлади після стабілізаційного відключення: 5 рекомендацій

Особисті фінанси
7414
Як правильно вмикати електроприлади після стабілізаційного відключення: 5 рекомендацій
Як правильно вмикати електроприлади після стабілізаційного відключення: 5 рекомендацій
Для того щоб підтримати енергосистему, за розпорядженням НЕК Укренерго у Києві відбуваються стабілізаційні відключення світла. При відновленні електропостачання всі споживачі одразу вмикають потужні електроприлади. Це спричиняє одночасний значний ріст навантаження та аварії на електромережах. Як наслідок — мешканці повторно залишаються без світла, але вже не через стабілізаційне відключення, а через аварію. Щоб цього уникнути, ДТЕК Київські електромережі просить своїх клієнтів дотримуватись простих правил розумного енергоспоживання.
Ось п’ять рекомендацій від ДТЕК Київські електромережі, як правильно вмикати електроприлади після стабілізаційного відключення:
  1. Якщо у вас зникло світло через стабілізаційне відключення за графіком — відключіть від мережі всі енергоємні прилади: пральні машини, чайники, бойлери, електронагрівачі, електроопалення, електроплити. А також вимкніть світло в приміщеннях, де в цей час не перебувають люди.
  2. Після того, як у вас з’явилось світло, одночасно не включайте всі енергоємні прилади (обігрівачі, бойлери, електроплити, електрочайники тощо). Якщо у вас вдома декілька енергоємних приладів, обмежтесь під’єднанням до мережі одного приладу, а інший включіть в інший період часу, обов’язково відключивши попередній.
  3. Енергоємні прилади, які мають таймери включення, запрограмуйте на роботу в нічний час з 00.00 до 06.00 ранку.
  4. Клієнтам, які користуються електродвигунами та насосними станціями, рекомендуємо відключати їх від мережі (електродвигуни дають надзвичайно високе навантаження на електромережі під час свого пуску). Вмикайте їх за 20-30 хвилин після появи електроенергії.
  5. Бізнес-клієнтів просять відмовитись від використання зовнішнього освітлення фасадів офісів, ресторанів, торгових центрів.

Які пристрої «з’їдають» найбільше електроенергії

Наразі це найкраща підтримка енергетиків, які в режимі 24/7 роблять все можливе, щоб у кожного вдома було світло.
«Нагадаємо, що у разі команди НЕК Укренерго застосувати стабілізаційні відключення, ДТЕК Київські електромережі робить усе можливе, щоб відключення кожного клієнта тривало не більше, ніж 4 години. Однак воно може повторитись протягом доби дня через 4 години, якщо Укренерго не скасує застосування стабілізаційних відключень», — зазначають у ДТЕК.
При цьому можлива невелика похибка у часі в межах додаткових 30-40 хвилин для перепідключення електропостачання між групами.
Список населених пунктів, яких може стосуватися таке відключення та графік розміщено на сайті та у соцмережах ДТЕК Київські електромережі.
Також трапляються аварії на розподільчих мережах з різних причин (перенавантаження, пошкодження сторонніми особами тощо), через які клієнти можуть бути без світла. Якщо у вас після відключення за графіком не з’явилось світло в межах 4-4,30 годин — ДТЕК просить повідомляти про це за допомогою Viber та Telegram бот, сторінки в соцмережі Facebook.

Ґаджети, які допоможуть працювати вдома без світла

За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас