Як надіслати через електронний кабінет заяву про повернення помилково сплачених податків — роз’яснення — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Як надіслати через електронний кабінет заяву про повернення помилково сплачених податків — роз’яснення

Особисті фінанси
2203
Як надіслати через електронний кабінет заяву про повернення помилково сплачених податків — роз’яснення
Як надіслати через електронний кабінет заяву про повернення помилково сплачених податків — роз’яснення
Головне управління ДПС у Тернопільській області роз’яснило, яким чином платник податків може надіслати через електронний кабінет заяву про повернення помилково або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені.
Вхід до електронного кабінету здійснюється за посиланням, а також через вебпортал ДПС.
Щоб увійти до приватної частини електронного кабінету, необхідно пройти електронну ідентифікацію онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації — id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія. Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.
Режим «Введення звітності» приватної частини електронного кабінету дає можливість створити платниками податкової, фінансової, статистичної звітності, звітності з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, зокрема заяви про повернення помилково та/або надмiру сплачених сум грошових зобов’язань та пенi, і подання її до контролюючих органів.
При створенні Заяви в режимі «Введення звітності» платнику потрібно встановити фільтр за параметрами: «рік», «період», «тип форми», зокрема «J (F)13 Запити». З переліку електронних форм обирати необхідну форму Заяви (J/F 1 302 002), а потім відповідний територіальний орган ДПС: «регіон», «район» (за замовчуванням встановлено орган ДПС за місцем основної реєстрації).
У запропонованій формі необхідно заповнити відповідні поля електронного документа, підписати та надіслати Заяву, при цьому реєстраційні дані платника податків заповнюються автоматично.
До Заяви платник може подати копію одного платіжного документа. Для цього у вкладці «Додатки» необхідно обрати опцію «Додати» документ довільного формату (F/J 1 360 102) та заповнити обов’язкові поля форми.
Оскільки у полі «Дата сплати до бюджету» Заяви вказується інформація щодо одного платіжного документа відповідно до якого була помилково або надміру сплачена сума грошових зобов’язань або пені, то з метою повернення таких сум за кількома платіжними документами, платник подає окремі Заяви за кожним платіжним документом.
Заява подається платником до територіального органу ДПС за місцем адміністрування (обліку) помилково та/або надміру сплаченої суми.
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас