ПРОМО
Введення в дію нової редакції Договору банківського обслуговування корпоративних клієнтів
— Кредит&Депозит
59
Шановні Клієнти! Користуючись нагодою, Акціонерне товариство «Перший Український Міжнародний Банк» висловлює Вам свою повагу та просить взяти до уваги наступне.
З 31 липня 2024 року вводиться в дію нова редакція Договору банківського обслуговування корпоративних клієнтів, грошовий оборот від здійснення підприємницької діяльності яких за минулий календарний рік не перевищує 200 млн грн (корпоративні клієнти сегменту Мікро і Малого бізнесу).
Основні зміни стосуються надання таких послуг та сервісів:
1. Розширення можливостей випуску віртуальних корпоративних карток за допомогою застосунку «ПУМБ Digital Business»
З 31 липня 2024 року Банк випускатиме віртуальні картки не лише клієнтам — фізичним особам — підприємцям, а і клієнтам — юридичним особам, у яких вже є відкритий у Банку рахунок, з дотриманням таких умов:
випуск віртуальних карток здійснюватиметься виключно на підставі електронного запиту — заяви, створеної клієнтом безпосередньо у застосунку «ПУМБ Digital Business» у вигляді проставлення у її структурованій електронній формі певних відміток з накладанням кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису клієнта (уповноважених осіб клієнта);
- віртуальні картки можуть бути випущені безпосередньо на ім’я клієнта — фізичної особи — підприємця, уповноважених осіб клієнта — юридичної особи, які включені до Переліку розпорядників рахунку або інших уповноважених осіб клієнта — юридичної особи, які не включені ним до Переліку розпорядників рахунку, але які обов’язково повинні бути самі клієнтами Банку, що приєдналися до Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, мають відкритий у Банку згідно з умовами такого договору рахунок для власних потреб та завантажений на свій планшет, смартфон чи інший електронний пристрій застосунок «ПУМБ Online»;
- загальна кількість всіх випущених Банком віртуальних карток та банківських платіжних карток за всіма рахунками клієнта, відкритими як у відділеннях Банку, так і за допомогою всіх засобів дистанційної комунікації, у тому числі і через застосунок «ПУМБ Digital Business», не може перевищувати такі стандартні ліміти:
- 10 (десять) одиниць, якщо клієнти провадять діяльність за такими видами КВЕД: 7311 (Рекламні агентства), 4791 (Роздрібна торгівля, що здійснюється фірмами поштового замовлення або через мережу Інтернет), 6311 (Оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов’язана з ними діяльність) та 7312 (Посередництво в розміщенні реклами в засобах масової інформації),
та 50 (п'ятдесят) одиниць, якщо клієнти провадять будь-яку іншу діяльність згідно з КВЕД;
- клієнт має право ініціювати перед Банком питання про встановлення індивідуальних лімітів на випуск віртуальних карток у більшому розмірі, ніж стандартні ліміти.
2. Розширення можливостей сервісу торгового еквайрингу та надання цього комплексу послуг за допомогою технології Tap-to-Phone.
З 31 липня 2024 року клієнти можуть отримувати сервіс торгового еквайрингу з використанням власних смартфонів, планшетів та/або інших електронних пристроїв у якості альтернативи фізичним терміналам (POS-терміналам).
Такий сервіс торгового еквайрингу надаватиметься за допомогою технології Tap-to-Phone через застосунок «ПУМБ Термінал» або допоміжний застосунок «TapХphone», які клієнт самостійно завантажує в онлайн-крамничці мобільних додатків Google Play та встановлює на власні смартфони, планшети та/або інші електронні пристрої на базі операційної системи Android версії 10.0 та вище з NFC-модулем.
Тимчасово, з дати набуття чинності новою редакцією Договору банківського обслуговування корпоративних клієнтів та до дати оприлюднення на сайті Банку оголошення про доступність застосунку «ПУМБ «Термінал» для завантаження в онлайн-крамничці мобільних додатків Google Play, сервіс торгового еквайрингу за технологією Tap-to-Phone надаватиметься Банком тільки з використанням допоміжного застосунку «TapXphone».
У зв’язку із запровадженням технології Tap-to-Phone в межах сервісу торгового еквайрингу Банком оновлені відповідні зразки індивідуальних частин Договору банківського обслуговування корпоративних клієнтів, якими оформлюється перше підключення до сервісу торгового еквайрингу або вносяться зміни до вже укладених індивідуальних частин Договору банківського обслуговування корпоративних клієнтів про надання сервісу торгового еквайрингу.
Зокрема оновлені Додаток 22 «Заява на підключення до Сервісу торгового еквайрингу», Додаток 24 «Заява про відмову від Сервісу торгового еквайрингу, Додаток 25 «Заява на підключення додаткових Сервісів торгового еквайрингу» та Додаток 26 «Заява про зміну умов Сервісу торгового еквайрингу».
Додаток 26.1 «Заява про зміну умов Сервісу торгового еквайрингу» виключений з переліку індивідуальних частин Договору банківського обслуговування корпоративних клієнтів у зв’язку з неактуальністю.
Крім того, безпосередньо з переліку додатків Договору банківського обслуговування корпоративних клієнтів виключені технічні інструкції, допоміжні рекомендації та інформаційні матеріали, які містилися у Додатку 28, Додатку 30, Додатку 31, Додатку 32 та Додатку 33.
Наразі Порядок роботи з Банківськими платіжними картками, Інструкція з забезпечення захисту POS-терміналів, які належать Банку, Стисла інструкція оператора банківського термінала, Стисла інструкція оператора POS-термінала Verifone V200-T, Стисла інструкція оператора POS-терміналів Verifone VX520/VX675, а також нова Стисла інструкція користувача Застосунку «ПУМБ «Термінал» та допоміжного Застосунку «TapXphone» будуть розміщуватися на спеціальній сторінці сайту Банку за посиланням: https://b2b.pumb.ua/service/trade_acquiring, і клієнт може самостійно ознайомлюватися з ними та відстежувати внесення змін до них.
Відповідно внесені зміни і до розділу 4 Тарифів Банку, який міститься у Додатку 6 до Договору банківського обслуговування корпоративних клієнтів.
Базовий (стандартний) розмір комісії для клієнтів, яким сервіс торгового еквайрингу надаватиметься за допомогою технології Tap-to-Phone, дорівнюється базовому (стандартному) розміру комісії, яка утримується від суми операції з переказу коштів на рахунок клієнта при оплаті рахунків платіжними картками, і становить 1,6% від суми операції, а на період дії воєнного стану — 1,3% від суми операції.
3. Новою редакцією Договору банківського обслуговування корпоративних клієнтів передбачено, що клієнт — фізична особа — підприємець до початку заповнення електронної заяви про приєднання з метою підключення до пакету послуг «всеDigital» обов’язково ознайомлюється з Довідкою Фонду гарантування вкладів фізичних осіб у електронному вигляді, підписує її своїм кваліфікованим електронним підписом та передає до Банку разом з підписаною кваліфікованим електронним підписом електронною заявою про приєднання за допомогою Сервісу «Інтернет-банкінг» або іншого визначеного Банком засобу дистанційної комунікації, у якому оформлювалося підключення до пакету «всеDigital».
Відповідно Банком оновлені форми Додатку 1, у яких розміщені зразки Заяви про приєднання «ФОП-Digital Entry» або «ЮО-Digital Entry» задля підключення до пакету «всеDigital».
4. З розділу 21 Договору банківського обслуговування корпоративних клієнтів виключений підрозділ 21.6, яким були встановлені особливості залучення вкладів за програмою «Сталевий бізнес», оскільки Банком у повному обсязі виконані всі зобов’язання перед клієнтами, які розмістили такі вклади до 20 грудня 2023 року, тобто до припинення дії програми «Сталевий бізнес».
5. Новою редакцією Договору банківського обслуговування корпоративних клієнтів введено поняття «Акційний тариф», тобто тарифів, що зменшують розміри комісійної винагороди та інших виплат за надані клієнтам послуги та/або сервіси чи пакети у порівнянні, або, навпаки, підвищують процентні ставки, які нараховуються та сплачуються на користь клієнтів за розміщеними ними вкладами або залишками коштів на рахунках.
Акційні тарифи встановлюються Банком самостійно та на власний розсуд, з будь-якою періодичністю та на будь-який строк, як відповідно до умов Договору банківського обслуговування корпоративних клієнтів, так і згідно з окремими публічними акційними пропозиціями, бонусних, реферальних програм або програм лояльності Банку для корпоративних клієнтів, які оприлюднюються на сайті Банку.
Інформаційні примітки Банку про умови та строки запровадження акційних тарифів також включатимуться до відповідних Додатків до Договору банківського обслуговування корпоративних клієнтів.
У разі виникнення будь-яких питань, будь ласка, звертайтеся до операційного менеджера Вашого рахунку або до Центру обслуговування корпоративних клієнтів з понеділка до п’ятниця з 9:00 до 18:00 за телефонами:
— 0 800 501 275 (безкоштовно для дзвінків з міських та мобільних телефонів у межах України),
— +38 044 290 93 11 (для міжнародних дзвінків, згідно з тарифами операторів).
Сподіваємося на подальший розвиток взаємовигідних відносин у сфері надання фінансових та нефінансових платіжних послуг.
З повагою, Перший Український Міжнародний Банк
За матеріалами: ПУМБ
Поділитися новиною