В липні до Польщі імпортували найменше вживаних авто з 2004 року — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

В липні до Польщі імпортували найменше вживаних авто з 2004 року

Особисті фінанси
261
В липні до Польщі імпортували найменше вживаних авто з 2004 року
В липні до Польщі імпортували найменше вживаних авто з 2004 року
Протягом липня в Польщі зареєстрували 62 766 вживаних легковиків з-за кордону. Такий показник виявився не лише найнижчим у 2022 році, але й з моменту вступу країни до Європейського Союзу.
Про це пише Інститут досліджень авторинку.

Імпорт зменшується, а середній вік авто зростає

Загалом за перші сім місяців 2022 року поляки привезли з-за кордону 466 017 авто з пробігом, що на 16,3% менше, ніж попереднього 2021 року. Найбільше впав імпорт машин з Німеччини, яка незмінно залишається найпопулярнішою країною для купівлі вживаних авто поляками. З початку року з цієї країни в Польщу привезли 242,8 тисячі вживаних легковиків, що становить 52,1% від загальної кількості.
Загалом перелік найпопулярніших країн для купівлі вживаних авто поляками виглядає так:
  1. Німеччина — 242 747 позицій (-25,5%);
  2. Франція — 60 782 шт. (+4,1%);
  3. Бельгія — 31 505 шт. (-14,6%);
  4. Нідерланди — 24 834 шт. (+2,2%);
  5. США — 21 159 шт. (+6,8%).
Також експерти відзначають зародження нового тренду — імпорт вживаних легковиків з Норвегії, звідки найчастіше привозять електричний Nissan Leaf. З початку року поки імпортували лише 143 штуки таких моделей, проте динаміка позитивна.

Автострахування в Європі для українців: де заощадити 🚗

Ще один помітний тренд — зростання середнього віку імпортних авто. За підсумками липня він складає рекордні 12,7 року. При цьому бензинові автомобілі виявилися старішими — їх середній вік 13,7 року. Натомість наймолодші — вживані електромобілі з-за кордону, їх середній вік зафіксований на рівні 5,8 року.

Чому в Польщі зменшився імпорт вживаних авто

Імпорт повністю залежний від наявності автомобілів ринках інших країн, каже Войцех Джевєцкі, голова польського Інституту досліджень авторинку SAMAR.
«Дефіцит нових авто тягне за собою дефіцит і вживаних авто, що врешті призводить до підвищення цін. Оскільки купівельна спроможність поляків не змінюється, імпортери все частіше привозять дешевші і старіші автомобілі. У результаті, окрім зростання цін, ми спостерігаємо також збільшення середнього віку імпортних авто», — сказав він.
Також експерт додає, що через високу інфляцію поляки можуть собі дозволити менше за ті ж гроші. У випадку з вживаними автомобілями це означає спад як імпорту, так і загалом продажів. Частина нинішніх власників автомобілів вирішує продовжити їх експлуатацію, а ті, хто не має машини, або купують старіші транспортні засоби, про що свідчить зростання середнього віку, або взагалі відкладають купівлю.
Купуйте поліс онлайн, щоб не переплачувати на кордоні. Миттєве страхування на автомобіль для виїзду за кордон — 3 хвилини, і поліс на Email.

Зелена картка онлайн на Finance.ua

За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас