У яких електромобілів реальний запас ходу більший за паспортний (дослідження) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У яких електромобілів реальний запас ходу більший за паспортний (дослідження)

Технології&Авто
286
У яких електромобілів реальний запас ходу більший за паспортний (дослідження)
У яких електромобілів реальний запас ходу більший за паспортний (дослідження)
Зазвичай запас ходу електромобілів у реальних умовах менший за паспортний. Утім, є моделі, здатні проїхати на одній зарядці більше, аніж вказав їх виробник.
Про це повідомляється на сайті Consumer Reports.
Видання, яке спеціалізується на споживчих дослідженнях, протестувало за останні роки три десятки електрокарів. Усіх їх намагалися випробовувати в однакових умовах — на трасі на швидкості 112 км/год. Тести проходили за теплої погоди, а клімат-контроль налаштовували на температуру 22 градуси.

Читайте також: Скільки «служить» електромобіль та чи вигідно його утримання

Майже половина з випробуваних електрокарів в реальних умовах мала менший запас ходу, аніж паспортний. Утім, окремі моделі приємно здивували.
Mercedes EQE в тесті проїхав на 104 км більше, ніж заявлено в його характеристиках
Mercedes EQE в тесті проїхав на 104 км більше, ніж заявлено в його характеристиках
Приміром, Mercedes EQE 350 на тесті проїхав 534 км, хоча його паспортний запас ходу за циклом ЕРА — 430 км. Різниця склала понад 100 км.
У яких електромобілів реальний запас ходу більший за паспортний (дослідження)
Заявлений запас ходу BMW iX становить 497 км, проте електрокросовер зміг подолати 595 км. А BMW i4 проїхав 537 км, хоча його паспортний показник — 430 км.
BMW iX перевершив паспортний запас ходу на 98 км
BMW iX перевершив паспортний запас ходу на 98 км
Загалом, паспортний запас ходу перевищили 12 електрокарів і серед них переважають моделі Mercedes-Benz та BMW. Також добре себе проявили окремі електромобілі Acura, Cadillac, Hyundai, Genesis та Kia.
За матеріалами:
Фокус
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас