672
У Hyundai придумали, як покращити аеродинаміку електромобілів
— Технології&Авто

Компанія Hyundai представила нову технологію під назвою Active Air Skirt (AAS), яка покликана покращити аеродинаміку електромобілів.
Випробування показали, що нові активні заслінки підвищують обтічність майже на 3%. За розрахунками Hyundai, це дозволить додати до запасу ходу приблизно 6 кілометрів без втручання в силову електроніку. Коли почнеться серійне застосування нової технології, не уточнюється.
AAS являють собою висувні заслінки, розташовані між переднім бампером і колісними арками. При переміщеннях у звичайному режимі вони приховані. Однак на швидкостях понад 80 км/год вони висовуються і закривають частину простору перед шинами і, таким чином, дозволяють контролювати турбулентність навколо передніх коліс.
Крім покращення обтічності, AAS у поєднанні з плоским днищем електромобіля на платформі E-GMP дозволяє збільшувати притискну силу. За розрахунками інженерів, технологія зберігає свою ефективність і на швидкостях понад 200 км/год.
Розробку вже випробувано на електромобілі Genesis GV60. Серійне застосування AAS передбачається головним чином на кросоверах та позашляховиках, де складно покращувати аеродинамічні характеристики стандартними методами.
Наразі Hyundai подала заявки на патенти в Південній Кореї та США та планує випробувати заслінки на надійність. Після випробувань буде ухвалено рішення щодо доцільності впровадження AAS на серійні електромобілі.
За матеріалами: uamotors
Поділитися новиною