Туристів у Європі попередили про ймовірні масштабні скасування літніх авіарейсів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Туристів у Європі попередили про ймовірні масштабні скасування літніх авіарейсів

1301
Туристів у Європі попередили про ймовірні масштабні скасування літніх авіарейсів
Туристів у Європі попередили про ймовірні масштабні скасування літніх авіарейсів
У пік літнього сезону відпусток відпочинок туристів у Європі може бути затьмарений внаслідок рекордно більшої кількості затриманих або скасованих рейсів через брак авіадиспетчерів.
Як заявив виконавчий директор Ryanair DAC Едді Вілсон у коментарі The Independent, авіадиспетчерські служби досі переживають серйозну кризу після пандемії коронавірусу: якщо до пандемії на авіадиспетчерські служби припадало «менш ніж 5%» від загальної кількості затримок рейсів у всій Європі (не враховуючи страйків авіадиспетчерів, переважно у Франції), то нині їхня частка часом сягає 30%.
«Після Covid ситуація стала ще гіршою. Перші пару тижнів літнього сезону, квітень і травень пройшли досить добре. Це було менше 10%, тож ми змогли впоратися. Але за останні 10 днів щось сталося з точки зору організації або укомплектування персоналом. Ми, як і інші авіакомпанії, справлялися з 30% затримок з боку диспетчерської служби», — зазначив Вілсон.
Станом на ранок 15 липня, на початку робочого тижня, лоукостер повідомив, що понад 100 його «перших хвиль» вильотів було затримано через обмеження на кількість слотів в органах управління повітряним рухом. У неділю наслідки були ще гіршими: 125 із 580 літаків першої хвилі чекали на слоти, що становить 22% від загальної кількості.
«Це жахливо для наших екіпажів, це жахливо для пасажирів», — констатував Вілсон, оскільки якщо не вдається відправити першу хвилю вчасно, затримки неминуче накопичуються пізніше протягом дня.
Також проблеми зі своєчасним вильотом рейсів визнав ще один лоукостер easyJet, який 14 липня навіть був змушений скасувати 22 рейси у Великій Британії — 1,2% від загального числа більш ніж 1800 рейсів.
«Невелику кількість рейсів учора, на жаль, було скасовано через побічний вплив затримок у роботі авіадиспетчерської служби по всій Європі. Ми приносимо вибачення за заподіяні незручності та надали клієнтам повернення коштів або трансфер на альтернативний рейс, а також проживання та харчування в готелі», — прокоментував у понеділок представник easyJet.
За матеріалами:
УНІАН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас