1984
ТОП-5 найкращих електромобілів з пробігом (інфографіка, фото)
— Технології&Авто
При предметному порівнянні електромобілі поки що програють машинам з ДВЗ, але вже ясно: рано чи пізно ми всі будемо їздити на електроприводі. Між тим, вийти на вістря прогресу можна вже сьогодні, придбавши електромобіль, хоча б уживаний. Вибір їх на вторинному ринку достатній.
До речі, пропонуємо вам пройти опитування Яким авто ви надаєте перевагу? 🚙 за посиланням.
Головна причина — економія на заправці. Зарядити батарею електромобіля справді дешевше, ніж заправити бак дизеля чи «бензинки», хоча економія дуже залежить від місця зарядки.

На вторинному ринку України електромобілі представлені достатньо широко. Є як пригнані екземпляри з Європи, так і відремонтовані «битки» з-за океану, а крім того, можна натрапити на одну з машин, колись придбану в офіційного дилера у нашій країні.
Volkswagen e-Golf
$10 700 — 26 200
Якби не ціна, це був би один з найцікавіших варіантів. Ще б пак: той самий еталонний автомобіль — «Гольф» ще свіжої сьомої генерації, та ще й з усіма перевагами електроприводу. І навіть наявність акумуляторів не вплинула на простір у салоні та багажнику. На ринку присутні машини двох варіантів — з батареями на 24 кВт⋅год (заявлений запас ходу для нової батареї 190 км) і на 35 кВт⋅год (обіцяно 300 км).
Машина вийшла динамічною — 10,4 с до 100 км/год, конструктори не стали сильно обмежувати витрати енергії на прискорення. На ринку присутні вживані e-Golf у виконанні як для європейського, так і для американського ринків, причому пропозиція велика і є майже нові екземпляри у чудовому стані.

Nissan Leaf II
$9 000 — 31 000
Leaf був одним з перших автомобілів, спроектованим саме як електромобіль, і тривалий час він же був наймасовішим у світі. Машина другого покоління успадкувала всі найкращі якості першопрохідника: доступність, простоту, надійність, місткість зручного кузова. З поточного року машина продається в Україні через офіційну дилерську мережу. Офіційні машини мають батарею на 40 кВт⋅год (389 км у місті та 270 км у змішаному циклі).
Але з-за кордону до нас потрапляють також «європейські» екземпляри у виконанні Leaf e+ з батареєю у 62 кВт⋅год та відповідно більшим пробігом від зарядки до зарядки. Оскільки в країні «Ліфи» присутні уже близько 10 років, їх знають на СТО і не бояться ремонтувати не лише екіпажну частину, а й електрику і навіть батарею (саме власники Leaf запровадили колись у вжиток слово «консерва»).

Mitsubishi i-MiEV/Peugeot iOn/Citroën C-Zero
$4 500 — 9 500
Цей малюк — справжній японець, бо спочатку це був бензиновий кей-кар Mitsubishi i для внутрішнього ринку, якого потім вдало електрифікували. Попри скромні розміри, машина має доволі досконалу -систему електричного приводу: примусове охолодження двигуна (рідинне!) та батареї, можливість підігріву останньої взимку, В Європі машина відома як Peugeot iOn та Citroën C-Zero.
Офіційний пробіг від однієї зарядки 160 — 100 км (залежить від версії і стандарту вимірювань) відносно невеликий, але на день-два для невеликого авто цілком достатній. На ходу автомобільчик доволі живий, у тому числі і з чотирма дорослими в салоні. Пропозиція на ринку достатня, особливо якщо не робити різниці між усіма трьома брендами.

BMW i3
$10 000 — 31 000
Багато у чому унікальна машина: B-клас преміум-сегмента, карбоновий кузов, спроектований суто для електродрайва, алюмінієва рама і можливість мати власну бензинову «зарядку» у багажнику. Схована у підлозі батарея ємністю19 кВт⋅год, 27 кВт⋅год або 39 кВт⋅год повинна забезпечувати пробіг у 130−359 км.
Виконання REX укомплектоване свого роду бензогенератором, якщо його запустити, пробіг буде збільшуватись настільки, наскільки вистачить бензину у бачку. Попри добродушний зовнішній вигляд, машина має спортивний характер, навіть не в версії Sport розганяючись до сотні за 7,3 секунди. Цей успішний автомобіль продавався по усьому світу, тому в Україні можна зустріти і його американські, і європейські версії.

Безкоштовна валютна розсилка Finance.ua 🤑
Renault Zoe
$7 200 — 20 000
Невеликий автомобіль європейського В-класу, на вигляд — звичайний хетчбек. Але на відміну від деяких конкурентів, звичайним він ніколи не був: Zoe відразу створювався як електромобіль. Ємність акумулятора в різні роки була різною, від 22 кВ⋅ч до 52 кВт⋅ч, відповідно, запас ходу варіювався від 210 до 385 км. Свого часу це був найпоширеніший електричний автомобіль в Європі, причому в деяких країнах акумулятор можна було не оплачувати, а брати його окремо — в оренду. На вторинному ринку продається чимало цих невеличких машин, у тому числі - після кількох років перебування у лізингу в одній з європейських країн.

До речі,
порівнюйте ціни і вигідно оформляйте
поліс ОСЦПВ (автоцивілку)
за 15 хвилин на нашому порталі:
Автоцивілка
онлайн на Finance.ua🚙
За матеріалами: enovosty.com
Поділитися новиною