1168
Термінал «з'їв» гроші та не зарахував на рахунок: що робити
— Фінтех і Картки
Клієнти банків скаржаться на переодичні збої в терміналах. Внесену на рахунок готівку апарати приймають, проте через помилку можуть не зарахувати на рахунок. У такому разі необхідно перевірити сам термінал, а також звернутися до служби підтримки фінансової установи.
Помилка в терміналі може статися з таких причин:
- технічна помилка у самому терміналі. Часто таку помилку можна виявити віддалено навіть без інкасації;
- незначна помилка, яку складно виявити. У такому разі необхідно проводити інкасацію та звіряти, скільки грошей зараховано з терміналу та скільки фізично в ньому є.
В обох випадках, щоб не втратити свої кошти, потрібно звертатися на гарячу лінію свого банку. Фінансова установа має надати відповідь, провести інкасацію.
Довідка Finance.ua:
- Завдяки лімітам українці за кордоном почали знімати вдвічі менше готівки. Якщо у травні обсяг операцій зі отримання готівки з українських карток за кордоном сягав еквівалент 35 млрд грн, то за підсумками серпня він скоротився до 16,92 млрд грн.
- Для порівняння, до початку широкомасштабного вторгнення росії, у січні цього року, відповідний показник складав еквівалент 1,2 млрд грн.
За матеріалами: Обозреватель
Поділитися новиною
Також за темою
Інфографіки змін: скільки банківських карток випущено за часи незалежності
Британія протестувала дрон «Екскалібур», яким керували з іншого кінця світу
monobank почав розгортати мережу терміналів
Що варто знати про оподаткування переказів
Корейські вчені розробляють новий акумулятор, який матиме рекордну щільність енергії
Українці продовжують активно користуватися кредитними картками — огляд ринку