0 800 307 555
0 800 307 555

Скільки коштів готові витратити українці на святкові покупки

Особисті фінанси
84
Скільки коштів готові витратити українці на святкові покупки
Скільки коштів готові витратити українці на святкові покупки
Більша частина щомісячного бюджету (77%) українців йде на покриття базових потреб. Попри це, 44% опитаних планують витратити на святкові покупки до 25% свого доходу.
Про це йдеться у дослідженні агенції digital-маркетингу Inweb.

Тренди новорічних покупок у 2025 році

Зазначається, що у жовтні починається активність українських споживачів і триває до останніх днів грудня.
За даними дослідження, за 10 днів до Нового року покупці роблять майже 5% річних витрат у категорії «Продукти». Це означає, що за півтора тижня українці купують їжі стільки ж, скільки за цілий місяць у будь-яку іншу пору року.
Скільки коштів готові витратити українці на святкові покупки
Українці продовжують дотримуватися традицій та купувати подарунки, але підходять до витрат обдуманіше: обирають більш доступні бренди, активніше використовують бонуси та бали лояльності, купують набори або створюють подарунки власноруч.
Як зазначають аналітики, традиційно найбільше коштів українці витрачають на Новий рік — 49% опитаних. 21% респондентів назвали Різдво як головну статтю святкових витрат, а решта 35% розподіляють бюджет рівномірно між обома святами.
Скільки коштів готові витратити українці на святкові покупки
Зумери формують нові тренди у покупках — витрачають менше, полюють на знижки (95%), слідують рекомендаціям інфлюенсерів (74%) та радяться з ШІ для пошуку подарунків (43%).
Скільки коштів готові витратити українці на святкові покупки
Попит на техніку залишається стабільним, але покупці шукають вигідніші пропозиції: частіше користуються кешбеком (40%), купонами (15%) і оплатою частинами (56%). При цьому середній чек знижується, а кількість покупок — зростає.
Косметика та парфуми мають пік наприкінці грудня, а книжковий попит тягнеться до січня — завдяки подарунковим наборам і розпродажам. Обидві категорії демонструють стабільність і високий рівень довіри споживачів.
Майже половина покупців у світі (47%) планує дарувати не речі, а враження: сертифікати, події, відпочинок.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас