3030
Що робити, якщо вам відмовляються продати товар за ціною, вказаною у ціннику
— Особисті фінанси

Що б вам не говорив касир, платіть за ціною, вказаною на ціннику. Якщо він не згоден — кличте адміністратора.
Якщо не допомогло й це — сміливо викликайте поліцію. Від якої вимагайте складання протоколу про адміністративне правопорушення, вчинене щодо вас працівниками магазину, за фактом обрахунку покупця. Тому що у цій ситуації правда однозначно за покупцем. І вас однозначно обраховують, навіть якщо це роблять неумисно.
Крім того, звичайно у супермаркетах є телефони так званої «гарячої лінії», дзвінок на яку допомагає у 99% випадків.
Якщо ж цього недостатньо, або це не супермаркет і телефону там нема, тоді можна звернутися зі скаргою до органів Держпродспоживслужби у відповідному регіоні.
Для того, щоб ваше звернення було ефективним, збережіть чек і сфотографуйте цінник, який викликав проблему.
І пам’ятайте: у даній ситуації правда однозначно на вашому боці. Єдине — чи готові ви витрачати свій час, доводячи її.
Читати більше в нашій новій статті:
Вартість товару на ціннику та в чеку відрізняється: що робити?
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною
Також за темою
Яка допомога по частковому безробіттю передбачена для роботодавців
Черги на кордоні з Польщею: прикордонники назвали причину
Укрпошта знижує ціни на доставку ще у 12 країн світу (таблиця тарифів)
Тепло в домівках: «Укренерго» повідомило, коли увімкнуть опалення
SkyUp розпродає авіаквитки з/до Кишинева від €20 в один бік
Міноборони планує посилити контроль над оборонними закупівлями: з’являться дві нові професії