ПРОМО
Sense Bank фіксує стрімке зростання попиту на послугу «Легка розстрочка»

За результатами продажів у 3 кварталі 2025 року кількість унікальних клієнтів, які скористалися сервісом «Легка розстрочка», зросла на 80%, порівняно з аналогічним періодом 2024 року. Такий само приріст продемонструвала й кількість угод, оформлених у «Легку розстрочку».
Обсяг продажів у межах сервісу зріс на 105% - більш ніж удвічі, а середній чек покупок — на 15%. Такі результати підтверджують високий попит клієнтів на зручні безготівкові покупки з можливістю оплати частинами.
До кінця року Sense Bank планує вдвічі розширити партнерську мережу, відкриваючи нові можливості для клієнтів і бізнесів. Одним із ключових оновлень року стала поява в мобільному застосунку Sense SuperApp функції «Персональні пропозиції», що робить акційні пропозиції від партнерів більш персоналізованими. Система на основі штучного інтелекту добирає персоналізовані пропозиції для клієнтів, враховуючи їхні вподобання, історію покупок і регіон проживання. Завдяки цьому користувачі отримують вигідні акції, а партнери — новий ефективний канал для збільшення продажів.
«Ми бачимо, що „Легка розстрочка“ стала для наших клієнтів не просто фінансовим інструментом, а частиною щоденного життя. Вона поєднує зручність, технологічність і вигоду, дозволяючи купувати потрібне саме тоді, коли це актуально. Завдяки штучному інтелекту в застосунку ми робимо кожну пропозицію персоналізованою», — зазначив Антон Коляна, керівник напряму розвитку партнерських програм Sense Bank.
За матеріалами: Сенс Банк
Поділитися новиною
Також за темою
В Україні продали газове родовище за 110 мільйонів гривень: гроші підуть у фонд США
121 тис. євро за перевищення швидкості на 30 км/год: де таке можливо
Ціни на оперативну пам’ять зростають швидше, ніж на золото
Біткоїн-майнери переживають найгіршу кризу прибутковості за всю історію крипти
В Україні випустять новий автомобіль
Kia готує заміну седану Stinger
