Ryanair вводить штрафи для пасажирів за порушення поведінки — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Ryanair вводить штрафи для пасажирів за порушення поведінки

Особисті фінанси
146
Ryanair вводить штрафи для пасажирів за порушення поведінки
Ryanair вводить штрафи для пасажирів за порушення поведінки
Ірландський лоукостер Ryanair запроваджує штрафи для пасажирів, чия недисциплінована поведінка призводить до висадки з літака і, відповідно, затримки всього рейсу.
Про це йдеться у блозі авіаперевізника.
Через таких пасажирів літаки вилітають із запізненням, що негативно впливає на репутацію авіакомпанії, а також знижує її показники пунктуальності. Тому Ryanair вирішив боротися із такими пасажирами.
Ryanair наголошує, що пасажири мають право на комфортну і безстресову подорож, а також на своєчасний виліт без зайвих перешкод. Хоча подібні проблеми є поширеними в усій авіаційній галузі, компанія посилює боротьбу з порушниками, які створюють незручності іншим.
Тепер за недопустиму поведінку пасажирів, що призводить до висадки з літака, передбачено штраф у розмірі мінімум 500 євро.
«Неприпустимо, щоб через одного пасажира страждали всі інші», — заявляє речник Ryanair.
Тож цей крок має стримати подібні інциденти та забезпечити комфорт і безпеку на борту.

Рейтинг пунктуальності авіаперевізників

за 2024 рік за версією аналітичної компанії Cirium:
  • Aeromexico (Мексика) — найпунктуальніша авіакомпанія року з показником 86,7% вчасних рейсів із понад 196 тисяч виконаних перельотів;
  • Saudia (Саудівська Аравія) — 86,4% рейсів виконані без запізнень;
  • Delta Air Lines (США) — 83,5% рейсів прибули вчасно. Delta стала найпунктуальнішою серед великих американських перевізників, виконавши понад 1,7 мільйона рейсів;
  • LATAM Airlines (Чилі) — 82,9% пунктуальності;
  • Qatar Airways (Катар) — 82,8%;
  • Azul (Бразилія) — 82,4%;
  • Avianca (Колумбія) — 81,8%;
  • Iberia (Іспанія) — 81,6%;
  • SAS (Скандинавські країни: Швеція, Норвегія, Данія) — 81,4%;
  • United Airlines (США) — 80,9%.
Ці дані базуються на показнику OTP (On-Time Performance), який враховує відсоток рейсів, що прибули в межах 15 хвилин від запланованого часу.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас