Rolex вперше почне сертифікувати вживані годинники як оригінальні — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Rolex вперше почне сертифікувати вживані годинники як оригінальні

Фондовий ринок
841
Rolex вперше почне сертифікувати вживані годинники як оригінальні
Rolex вперше почне сертифікувати вживані годинники як оригінальні, Фото: Rolex
Швейцарський бренд Rolex почне видавати сертифікати справжності авторизованим дилерам, що продають старі годинники бренду. Це дозволить компанії краще контролювати свою продукцію і струсить ринок старих дорогих годинників вартістю $20 млрд.
Про це пише Bloomberg.
Швейцарський дилер Bucherer стане першим, хто почне продавати старі годинники Rolex, сертифіковані компанією як справжні, в магазинах по всій Європі, йдеться на сайті Rolex. Інші авторизовані дилери Rolex зможуть взяти участь у програмі навесні 2023 року. Rolex заявила, що сертифікуватиме лише годинники, яким щонайменше три роки.
Перехід до аутентифікації власного уживаного годинника знаменує собою значне зрушення для Rolex, чиї годинники домінують у продажах у дилерів та в інтернеті. За прогнозами Deloitte, до 2030 року ринок розкішних старих годинників виросте до $35 млрд.
Раніше Rolex не брав участі в аутентифікації або відстеженні своїх продуктів після того, як вони були продані дилерською мережею. Програма також допоможе захиститися від підробок. Неавторизовані дилери, які продають годинники особисто і через інтернет, а також аукціонні будинки, не зможуть отримати сертифікати.
Дрібніші конкуруючі бренди, зокрема Vacheron Constantin і Zenith, продають сертифіковані годинники у своїх бутиках, як і незалежні бренди, такі як H. Moser & Cie і MB&F.
У деяких випадках у межах програми авторизовані дилери, ймовірно, будуть продавати сертифіковані годинники за вищими цінами, ніж нові, що пропонуються в роздріб. Моделі, зокрема Rolex Submariner, Daytona та GMT, зазвичай продаються з надбавкою до роздрібних цін, оскільки роздрібний попит перевищує пропозицію.
За оцінками Morgan Stanley, Rolex — найбільший швейцарський бренд, що виробляє близько 1 млн годинників на рік з річним обсягом продажів близько 8 млрд швейцарських франків ($8,5 млрд) і часткою ринку, близькою до 29%.
За матеріалами:
Forbes.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас