ПУМБ взяв участь в круглому столі «Чи готові банки обслуговувати ветеранів війни?», проведеному «Фінансовим клубом» — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555
ПРОМО

ПУМБ взяв участь в круглому столі «Чи готові банки обслуговувати ветеранів війни?», проведеному «Фінансовим клубом»

Кредит&Депозит
318
В дискусії «Чи готові банки обслуговувати ветеранів війни?», організованій «Фінансовим клубом» взяли участь: Зоя Мінаєва, проєктна менеджерка «Програми розбудови інклюзивності в ПУМБ»; Максим Кузьменко, заступник начальника управління міжнародного співробітництва банку «Глобус». Модератором виступив керуючий партнер «Фінансового клубу» Руслан Чорний.
Якщо раніше банки впроваджували мінімальний план з доступності бізнесу — облаштовували безбар’єрні вхідні групи, то наразі лідери ринку використовують новітні технології задля створення фізичної, інформаційної і цифрової доступності.
Так, на кінець 2024 року в 203 відділеннях ПУМБ (мережа 211 відділень) були виконані вимоги щодо доступності вхідних груп для маломобільних груп населення. В 26-ти відділеннях банку організовано внутрішню доступність для людей з різними видами порушень. Побудовані занижені каси, організовані зони очікування облаштовані поручнями для клієнтів з порушеннями опорно-рухового апарату, розміщені тримачі для милиць та палиць. Для клієнтів з порушенням зору у відділеннях розміщені таблички з визначеними режимом роботи, зонами обслуговування, зонами очікування, розміщені навігаційні та тактильні попереджувальні елементи. Для можливості обслуговування клієнтів з порушенням слуху в 12 відділеннях банку реалізовано функцію голосового асистента в банкоматах, в 27 відділеннях доступна функція виклику перекладача жестової мови.
Зоя Мінаєва, проєктна менеджерка «Програми розбудови інклюзивності в ПУМБ», поділилась з колегами по ринку планами ПУМБ щодо розбудови інклюзивності бізнесу: «ПУМБ планує забезпечити фізичну та інформаційну доступність в 50% відділень у кожній області України. В 2025 році хочемо облаштувати внутрішню доступність додатково в 73 відділеннях, розширити функцію голосового асистента в банкоматі на всі інклюзивні відділення, оснастити ПТКС додатковим екраном для можливості обслуговування людей на кріслі колісному, а також додати голосового асистента для ПТКС. Планується розширення функції виклику перекладача жестової мови на всі відділення. У ці зміни банк інвестує понад 100 млн грн».
Подивитись запис круглого столу можна за посиланням https://finclub.net/news/viina-zmusyla-banky-zvernuty-uvahu-na-liudei-z-invalidnistiu.html
За матеріалами:
ПУМБ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас