ПриватБанк допоможе клієнтам більше дізнатися про безбар’єрність завдяки «Кардмену» у Приват24 — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555
ПРОМО

ПриватБанк допоможе клієнтам більше дізнатися про безбар’єрність завдяки «Кардмену» у Приват24

Особисті фінанси
48
Користувачі застосунку Приват24 під час здійснення кожної транзакції, окрім нагадування про важливість піклування про ментальне здоров’я, зможуть більше дізнатися про безбар’єрність завдяки оновленому «Кардмену».
«Кардмен» — маскот ПриватБанку, який з’являється під час кожної транзакції у мобільному застосунку Приват24, а загалом це 70 млн разів на місяць. Новий «Кардмен» розповідає про «Життя без бар’єрів» через короткі повідомлення з правилами коректного вживання термінів, способів діалогу з дітьми, правил допомоги людям на кріслах колісних та нагадує про допомогу людям старшого віку.
Розвиток культури безбар’єрності є одним із стратегічних пріоритетів корпоративної соціальної відповідальності ПриватБанку, який використовує власні майданчики для популяризації цієї теми як серед співробітників, так і клієнтів.
Нагадаємо, що ПриватБанк є учасником спільноти «Бізнес без бар’єрів», яка об’єдналася навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів». «Довідник безбар’єрності» — гід з коректної комунікації, створений за ініціативою першої леді. Більше про Стратегію безбар’єрності ПриватБанку можна ознайомитися тут.
ПриватБанк допоможе клієнтам більше дізнатися про безбар’єрність завдяки «Кардмену» у Приват24
ПриватБанк допоможе клієнтам більше дізнатися про безбар’єрність завдяки «Кардмену» у Приват24
ПриватБанк допоможе клієнтам більше дізнатися про безбар’єрність завдяки «Кардмену» у Приват24
ПриватБанк допоможе клієнтам більше дізнатися про безбар’єрність завдяки «Кардмену» у Приват24
За матеріалами:
ПриватБанк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас