ПРОМО
Проєкт Райфу «Ти маєш значення» визнано найкращим за версією MMR.ua та видавництва економіка+

Проєкт бренду роботодавця Райффайзен Банку «Ти маєш значення» визнано найкращим в конкурсі від видання MMR.ua та видавництва економіка+.
«Ти маєш значення у Райфі — це оновлений бренд роботодавця, і він про людей. Про працівників банку, які кожного дня працюють, щоб надавати якісні та безпечні фінансові послуги всім українцям — від звичайних громадян до великого бізнесу», — розповіла Анастасія Левко, керівниця з розвитку бренду роботодавця Райффайзен Банку під час презентації проєкту та отриманні нагороди.
Саме по собі нічого не відбувається. Люди стоять за усіма класними рішеннями, продуктами, процесами, діями.
Команда — це головна сила Райфу. «Нам важливо, щоб люди відчували своє значення в банку. Ми постійно працюємо над покращенням умов праці, впроваджуємо нові сучасні HR-системи, інвестуємо у навчання колег та розвиток спільнот, робимо фокус на wellbeing для відновлення ресурсу», — зазначила представниця Райфу.
За матеріалами: Райффайзен Банк
Поділитися новиною
Також за темою
Трамп хоче розвивати аеротаксі в США
Saab представила дешеву ракету проти рою дронів
США та Китай досягли рамкової угоди щодо TikTok
PayPal запускає одноразові платіжні посилання, які будуть підтримувати криптовалюту
Чому реальний рівень зарплат набагато нижче, ніж показує Держстат
Україна з 1 жовтня обмежить імпорт індійського пального