Проблеми починаються ще в Європі: експерт розповів про ринок палива в Україні — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Проблеми починаються ще в Європі: експерт розповів про ринок палива в Україні

Енергетика
892
Ринок палива потроху оживає, постачання зростає — щодня у країну заходять понад 230 машин із пальним. Але зростає і споживання.
Про це написав директор консалтингової компанії А-95 Сергій Куюн у колонці для НВ.
За його спостереженнями, по автомобільному газу імпорт вже перевищив очікування, по дизпаливу ринок потроху виходить на прогнозні показники, по бензину все ще не дотягує 20-25%.
«У червні кількість постачальників дизпалива зросла в півтора разу і досягла майже 100, удвічі менше (але на третину більше, ніж у травні) імпортерів автогазу (45), бензинів — 27 (21)», — повідомив Куюн.
За його словами, зараз на паливному ринку працює понад півтори сотні компаній. За бензином та ДП кількість імпортерів зросла вдвічі порівняно з довоєнною.
«Я не говоритиму, що проблеми скінчилися, до цього ще дуже далеко. Поставки зростають, але й споживання не стоїть на місці. Повертаються люди, активізується бізнес. А в серпні-вересні на нас чекає сезонний пік споживання. Але ринок робить свою справу. У Європі українці вигребли всі вільні бензовози, розміщені замовлення на виробництвах. Щодня в країну заходить понад 230 машин з пальним. Важко, але зростає постачання залізницею, тут зберігається найбільш потужний потенціал для збільшення імпорту. Є і деякі інші цікаві зрушення», — сказав експерт.
За його твердженням, основні проблеми в паливній логістиці зараз наростають у Європі. Тамтешні оператори ринку — постачальники, судновласники, перевізники, відчуваючи попит з боку України, завищують ціну. На ринку з’являються аферисти. Є проблеми з банківським обслуговуванням угод.
«Тому особливого профіциту чекати поки що не слід. Кожну машину наші трейдери буквально вигризають. Зараз головна мета — забезпечити поточний попит, що зростає, і створити резерв під серпень-вересень. Та й взагалі, він повинен бути у країни, що воює», — резюмував експерт.
В Україні останній тиждень квітня почався дефіцит палива на АЗС. З метою вирішення питання його дефіциту 29 квітня уряд підвищив граничні ціни на бензин та дизельне паливо на 40-43%.
17 травня уряд призупинив цінове регулювання на ринку палива. За оцінками Кабміну, після цього рішення очікувані граничні ціни на дизельне паливо повинні були бути не вищими за 58 грн за літр, а на бензин — не вищими за 52 грн за літр.
До речі, якщо вас цікавить швидка позика до зарплати, за допомогою порталу Finance.ua можна підібрати оптимальні умови.
За матеріалами:
НВ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас