Помилка при оплаті, що робити? — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555
ПРОМО

Помилка при оплаті, що робити?

Кредит&Депозит
104
Помилка при оплаті, що робити?
Кожен може зіткнутись з технічними труднощами при оплаті позики.
Але це не привід впадати в паніку, адже зараз команда Є Гроші розповість Вам, що саме потрібно робити в такій ситуації.
Якщо при оплаті позики Ви виявили, що відбулось задвоєння платежу, тобто з Вашої картки платіж списався двічі (а таке може трапитись через помилку в оброблені платежу як платіжною системою, так і банком), ми радимо одразу звернутись до компанії у наступному порядку:
— Напишіть в електронній формі на адресу info@e-groshi.com заяву про повернення коштів, яку потрібно скласти у довільній формі та вказати реквізити для повернення коштів (номер рахунку у форматі IBAN (починається з UA та 27 цифр), який можна знайти в інтернет-банкінгу або звернутись за номером гарячої лінії до Вашого банку)
— Долучити до заяви квитанції або скріншот про оплату та копію документу, що засвідчує Вашу особу (паспорт)
Таким чином Вам повернуть ту суму, яка помилково списалась декілька разів.
За матеріалами:
Е Гроши
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас