Київ планує підвищити тарифи на зовнішню рекламу на 15% — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Київ планує підвищити тарифи на зовнішню рекламу на 15%

294
Київська міська державна адміністрація (КМДА) планує підвищити тарифи на розміщення реклами в столиці на всіх зовнішніх носіях на 15%, повідомив начальник Головного управління з питань реклами КМДА Сергій Череп під час "круглого столу" у п'ятницю.
"Розмір тарифів обчислювався відповідно до поставлених завдань, визначених бюджетом. За останні два з половиною року тарифи на розміщення реклами не піднімалися. Така ситуація не є нормальною", - сказав С.Череп.
Він уточнив, що до складу комісії, що прийняла таке рішення, входять представники КМДА, оператори ринку, депутати Київрада й представники громадських організацій.
Директор комунального підприємства "Київ реклама" Борис Максимец уважає, що нові тарифи КМДА наведуть порядок у сфері рекламних конструкцій. По його даним, ревізія учасників рекламного ринку виявила 910 боржників, з яких згодом було вишукано близько 40 млн грн.
"Сьогодні в Києві встановлено 400 незаконні рекламні конструкції, деякі з них не мають ні документів, ні власників, тому такі об'єкти ми відразу демонтуємо", - сказав він.
У той же час оператори ринку побоюються, що нові тарифи призведуть до зниження рентабельності зовнішньої реклами.
Голова координаційної ради Асоціації зовнішньої реклами Артем Быденко, зокрема, прогнозує, що підвищення орендної ставки спровокує падіння рентабельності на 5% з нинішніх 15-20%. Він уточнив, що сам факт підвищення тарифів ніяких протиріч із боку чиновників, операторів ринку та суспільства в цілому не викликає, однак засумнівався в доцільності нової орендної ставки в розмірі 15%.
"Чи не є ця ініціатива лише прив'язкою до того, що в бюджеті Києва передбачено зібрати 90 млн грн?", - сказав він і запропонував створити спеціальну комісію, що проаналізує доцільність підвищення оренди.
На думку голови представництва Держпідприємництва Віталія Апостолова, підвищення ставок ускладнить роботу всіх операторів ринку. "Рішення про введення нових тарифів приймалося без аналізу необхідних економічних показників і статистичних даних. Підвищувати тарифи потрібно, але варто проводити його з економічної точки зору", - наголосив він.
Апостолів прогнозує, що у випадку вступу нових орендних ставок у силу, оператори ринку, що розвивають потребуючих значних капіталовкладень нові види носіїв і реклами, не будуть виходити на ринок.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас