758
Визначено найвпливовіші світові бренди-2006 року
Високотехнологічні бренди - Google, Apple і YouTube - визнані найвпливовішими торговельними марками світу у 2006 році, пише газета РБК daily, посилаючись на результати чергового дослідження інтернет-журналу Brandchannel.com.
За опитуваннями експертів і пересічних споживачів, у США найбільший вплив мають електронні бренди, які змогли обігнати навіть кавового гіганта Starbucks. У європейському рейтингу на першому місці опинилися IKEA і Skype. У латиноамериканському - Corona і Bacardi.
Brandchannel.com навмисно не враховує фінансову складову бренду, інакше, за словами видавців журналу, незмінним лідером рік у рік залишалася б Coca-Cola.
Ще однією особливістю досліджень Brandchannel.com є те, що у них оцінюється абсолютне значення впливовості торговельної марки без обліку позитивності або негативності цього впливу.
У результаті перші місця в цьому рейтингу нерідко дістаються досить несподіваним назвам. Так було, наприклад, у 2004 році, коли в п'ятірку найвпливовіших брендів потрапив катарський супутниковий телеканал Al-Jazeera.
2006 рік сюрпризів не приніс. У Північній Америці лідером другий рік підряд стов Google. На другому місці, так само як і у 2005-ом, Apple Computer, що продовжує завойовувати світову популярність за допомогою МР3-плеєрів iPod.
А от на третьому і четвертому місцях розташувалися дебютанти: відеопортал YouTube (у жовтні минулого року придбаний Google) і інтернет-енциклопедія Wikipedia. Новачкам удалося обігнати кавового гіганта Starbucks, у минулому стабільно входило в трійку лідерів.
У Європі та Азії у 2006 році розумами споживачів також володіли торговельні марки, пов'язані з високими технологіями, однак перші п'ятірки в кожному із цих регіонів складаються переважно з місцевих компаній.
Так, лідерами в Європі стали шведський меблевий гігант IKEA та інтернет-телефон Skype. На третьому місці опинилася фінська телекомунікаційна компанія Nokia. Також у п'ятірку європейських топ-брендів потрапили мережа магазинів одягу Zara і бренд Adidas (теж оляг).
В азіатському топ-аркуші - японський виробник електроніки Sony та автовиробник Toyota. Далі йде фінансова група HSBC і компанії Samsung і Honda. Вибилися із загального технократичного тренду тільки жителі Латинської Америки.
Тут перші місця займають напої - пиво Corona і ром Bacardi. На третьому місці стільниковий провайдер Movistar, слідом розташувалися бразильський виробник сандалій Havaianas і мексиканський хлібопекарський гігант Bimbo.
За матеріалами: Корреспондент.net
Поділитися новиною