Французи зходять з української траси — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Французи зходять з української траси

477
Раніше розрекламований урядом великомасштабний проект будівництва автобанів в Україні, що повинні були здійснювати французькі компанії, виявився під погрозою зриву. У п'ятницю представники французьких компаній відвідали Україну.
Як виявилося, французи готові побудувати в Україні в п'ять разів менше доріг, ніж розраховував український уряд, - усього 1,5 тис. км. Про це повідомили представники найбільших будівельних компаній Bouygues Travaux Publics та Vinci Construction.
Як повідомлялося, у середині грудня минулого року міністр транспорту та зв'язку Микола Рудьковский відправився у Францію для переговорів про створення спеціального концерну з будівництва автобанів в Україні.
"Протягом найближчих 20 років ми швидкими темпами будуватимемо тисячі кілометрів доріг", - пояснив по закінченні зустрічі Рудьковський. Однак, судячи з усього, французам під час візиту в Україну знайти спільну мову з українським урядом не вдалося.
Після зустрічі з головою Верховної Ради Олександром Морозом і прем'єром Віктором Януковичем спілкування генерального директора Bouygues Крістіана Газена та головного виконавчого директора Vinci Construction Пьера Берже з пресою було сумбурним. Гості практично з порогу заявили, що в них "немає ніяких угод з українським урядом". А міністр Рудьковський, розхвилювавшись, переплутав "Одесу - Броди" з трасою Київ - Одеса, ледве не запропонувавши французам укотити в асфальт нафтопровід.
Втім, певні надії французькі будівельники все-таки залишили українському міністрові. Вони пообіцяли побудувати 1,5 тис. км доріг європейського стандарту в Україні, але тільки після того, як будуть внесені зміни в існуюче законодавство про концесії. Після чого планований до створення консорціум буде створюватися на паритетних засадах.
"Що стосується півтори тисяч кілометрів висококласних доріг; проект цей буде розвиватися від 5 до 10 років і залежати буде від трафіку, тобто від того, як будуть користуватися цими дорогами споживачі і які прибутки від концесії отримають (концесіонери) у рамках роботи цих проектів", - сказав Берже.
Як повідомлялося, автобани будуватимуться на концесійній основі за рахунок зовнішніх інвесторів і будуть експлуатуватися на платній основі. Такий режим буде діяти від 20 до 30 років.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас