Рекламний ринок України на першому місці за темпами розвитку в Європі — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Рекламний ринок України на першому місці за темпами розвитку в Європі

973
Напередодні 2007 року, Cortex, дослідницький підрозділ Publicis Group Media підвів підсумки 2006 року й, уперше, представив довгостроковий прогноз рекламного ринку України до 2011 року. Cortex планує оцінювати стан розвитку і перспективи ринку реклами не рідше, ніж 2 рази в рік.
За темпами зростання ринку реклами Україна вийшла на перше місце в Європі і, швидше за все, збереже цю позицію і у майбутньому, тому що інші, більш зрілі ринки розвиваються повільніше. Однак, з насиченням роздрібного ринку і постійною медіа-інфляцією до 40% у рік рекордну динаміку ринку зберігати буде усе складніше.
При цьому, якщо враховувати не загальний обсяг ринку реклами, а обсяг реклами на душу населення, Україна істотно відстає від своїх сусідів. Частина рекламного ринку у ВВП України становить приблизно 0,7%, тоді як його світова норма - 1% від ВВП і більше.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас