Рекламний ринок України на першому місці за темпами розвитку в Європі
Напередодні 2007 року, Cortex, дослідницький підрозділ Publicis Group Media підвів підсумки 2006 року й, уперше, представив довгостроковий прогноз рекламного ринку України до 2011 року. Cortex планує оцінювати стан розвитку і перспективи ринку реклами не рідше, ніж 2 рази в рік.
За темпами зростання ринку реклами Україна вийшла на перше місце в Європі і, швидше за все, збереже цю позицію і у майбутньому, тому що інші, більш зрілі ринки розвиваються повільніше. Однак, з насиченням роздрібного ринку і постійною медіа-інфляцією до 40% у рік рекордну динаміку ринку зберігати буде усе складніше.
При цьому, якщо враховувати не загальний обсяг ринку реклами, а обсяг реклами на душу населення, Україна істотно відстає від своїх сусідів. Частина рекламного ринку у ВВП України становить приблизно 0,7%, тоді як його світова норма - 1% від ВВП і більше.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною