Ford Motor шукає шляхи уникнути банкротства — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Ford Motor шукає шляхи уникнути банкротства

Фондовий ринок
178
Американський автомобілебудівний концерн Ford Motor Co. продає французькому виробникові автокомпонентів Valeo SA завод з виробництва систем клімат-контролю. Відповідна угода була досягнута під час переговорів 4 грудня, повідомила прес-служба Ford.
Фінансові умови угоди не розкриваються. Продаж заводу буде здійснена в рамках плану реструктуризації, що передбачає масштабне скорочення виробництва в Північній Америці.
Завод, розташований недалеко від Детройту, колись належав колишньому дочірньому підприємству Ford - Visteon Corp., однак був викуплений компанією в 2005 р. для продажу. На ньому працює 250 постійних і близько 1 тис. погодинних робітників.
У рамках реорганізації виробництва Ford планує закрити 14 заводів у Північній Америці, а також продати частину непрофільних активів. З початку року концерн відправив на дострокову пенсію або звільнив 38 тис. співробітників - це 46% усього персоналу.
І хоча Ford як і раніше залишається другим номером на американському ринку (продажу легкових машин у США виросли на 22,1%, вантажівок і позашляховиків - на 0,8%), компанія переживає кризу вже не перший рік. Схожа ситуація склалася і в інших флагманів американського автомобілебудування - General Motors Corp і Chrysler Group. Криза в першу чергу пов'язаний з конкуренцією, яку роблять виробники з Японії. Головне обвинувачення, висунуте американськими компаніями на адресу, у першу чергу, японських конкурентів, - штучне заниження курсу національної валюти - ієни, що робить їх продукцію дешевше. Крім того, у США вважають, що азіатські ринки поки ще недостатньо відкриті для американських товарів, і автомобілебудівні компанії відчувають це гостріше за інших. Крім того, східні виробники використають більш дешеву робочу силу.
Відповідно до статистики, частка японських автовиробників на американському ринку збільшується 14-й місяць підряд, у той час як General Motors і Ford Motor зазнають мільярдних збитків і закривають заводи. За один тільки III квартал 2006 р. сумарні збитки GM, Ford і Chrysler склали 7,4 млрд дол.
Реструктуризація і скорочення виробництва автомобілебудівних компаній США привели до банкрутства цілої низки постачальників комплектуючих. За 1,5 року про нездатність платити за боргами оголосили Dura Automotive, Tower Automotive, Collins & Aikman, Dana Corp., Delphi Corp.
За матеріалами:
РБК-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас