108
АППБ "Аваль" розширив перелік послуг мобільного банкінгу
— Фондовий ринок
Київ. 13 травня. — Акціонерний поштово-пенсійний банк «Аваль» розширив перелік послуг мобільного банкінга для приватних і корпоративних клієнтів. Як повідомила прес-служба з посиланням на відділ розробки нових продуктів департаменту роздрібного бізнесу АППБ «Аваль», відтепер клієнти банку «Аваль», що підключилися до мобільного банкінгу, зможуть за допомогою мобільного телефону дізнаватися номера карток до рахунків, підключених до М-банкінгу.
Крім того, клієнти одержать можливість самостійно за допомогою мобільного зв'язку змінювати свій пароль доступу до М-банкінгу, а також ставити платіжну карту в стоп-лист у випадку її втрати чи здійснення несанкціонованих власником транзакцій.
Дотепер, у перелік послуг мобільного банкінга в АППБ «Аваль» входило надання на мобільний телефон клієнта інформації про стан його карткового рахунка (зокрема, про залишок коштів, про надходження на рахунок, про заблоковані суми, про проведення операцій по рахунку і про останній п'ять транзакцій).
До кінця нинішнього року банк «Аваль» планує надати клієнтам можливість у рамках М-банкінга оплачувати з мобільного телефону рахунки за послуги операторів мобільного зв'язку, а в майбутньому — робити з мобільного телефону оплату будь-яких послуг.
Вартість підключення до мобільного банкінгу терміном на один рік, як для приватних, так і для корпоративних клієнтів складає 5 дол. США (у гривнях за офіційним курсом НБУ на день оплати). Підключитися до послуги мобільного банкінгу може будь-який клієнт, що відкрив у банку «Аваль» картковий рахунок.
За матеріалами: Райффайзен Банк
Поділитися новиною