96
Банк "Аваль" почав надавати послуги по мобільному банкінгу корпоративним клієнтам
— Фондовий ринок
Київ. — Акціонерний поштово-пенсійний банк «Аваль» розширив проект по мобільному банкінгу, почавши надавати послуги в рамках цього проекту не тільки приватним, але і корпоративним клієнтам. Про це повідомила прес-служба банку з посиланням на начальника управління розвитку департаменту роздрібного бізнесу АППБ «Аваль» Антона Романчука.
За його словами, послугою мобільного банкінгу тепер зможуть скористатися всі клієнти, що відкрили в банку «Аваль» картковий рахунок.
Як заявив А. Романчук, підключення до мобільного банкінгу в банку «Аваль» дозволить клієнтам одержувати на дисплей мобільного телефону інформацію про свій картковий рахунок, зокрема, про залишок коштів, про поповнення рахунка, про заблоковані суми, про проведення операцій по рахунку і про останні п'ять транзакцій.
До кінця нинішнього року, за його словами, банк «Аваль» планує надати клієнтам можливість оплачувати з мобільного телефону рахунки за послуги операторів мобільного зв'язку, а в майбутньому — оплачувати з мобільного телефону будь-які послуги.
Вартість підключення клієнта до мобільного банкінгу терміном на рік складає 5 дол.США (у грн. за офіційним курсом НБУ).
Банк «Аваль» разом з операторами мобільного зв'язку «УМЗ» і «Голден Телеком» реалізували проект по наданню послуг мобільного банкінга в жовтні 2001 року. За інформацією прес-служби, до початку травня нинішнього року цією послугою скористалися більш 1,5 тис. клієнтів.
За матеріалами: Райффайзен Банк
Поділитися новиною