Черновецький створив в Києві колосальні "пробки"? — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Черновецький створив в Києві колосальні "пробки"?

398
Президент Асоціації міжнародних автомобільних перевізників України Леонід Костюченко заявив, що рішення Київської міськадміністрації про обмеження руху вантажівок є передчасним. Про цьому повідомили в прес-службі АсМАП України.
Він підкреслив, що українські міжнародні перевізники не готові до виконання рішення столичної міськадміністрації про заборону в'їзду в Київ у ранкові ы вечірні годинники. Зв'язано це з відсутністю необхідної інфраструктури - спеціальних площадок для тимчасової стоянки транспортних засобів.
Президент АсМАП України нагадав, що з 2 серпня в Україні набула чинності Конвенція Європейська угода про режим праці та відпочинку водіїв, згідно з якою режим праці і відпочинку водіїв вантажних автомобілів і автобусів жорстко регламентується. Після чотирьох годин пербування за кермом водій зобов'язаний робити перерви в роботі - від 15 хвилин до 11 годин (після повного робочого дня). Контроль за дотриманням умов Конвенції покладений на національні транспортні інспекції (в Україні це Головавтотрансінспекція), а у випадку порушень водія чекає великий штраф. Нововведення адміністрації Києва змусить багатьох водіїв вийти із графіка. «Таким чином, розпорядженням Київської міськадміністрації фактично зупинена дія Конвенції на території Києва», - відзначив він.
Костюченко також заявив, що якщо заборонити вантажівкам в'їзд у місто і на мости в денний час, то на околицях Києва моментально утворяться колосальних розмірів пробки - фактично в'їзд у місто буде блокований з усіх боків. За його словами, протягом години в ранкові години тільки через Південний міст пересувається порядку 2,5 тисяч вантажних автомобілів. Кожна вантажівка із причепом має довжину від 10 до 20-25 метрів. Таким чином, у випадку заборони руху, тільки з боку Борисполя під Києвом утвориться черга з вантажівок довжиною в кілька кілометрів. Крім того, безліч збитків понесуть перевізники, що здійснюють доставку продуктів, які швидко псуються. Також не можна не враховувати, що Київська регіональна митниця працює винятково в денний час. Крім цих факторів, у Києві перебуває кілька митно-ліцензійних складів.
«Вирішити проблему проїзду вантажного автотранспорту в столиці необхідно, але попередньо варто підготувати відповідну інфраструктуру», - сказав Костюченко. На його думку, площадки для відстою і склади необов'язково будувати прямо під Києвом, жертвуючи лісовою зоною. «Перевізників улаштує і навіть якщо це буде, наприклад, за Борисполем, де «гуляє» багато вільної необроблюваної роками землі»,- пояснив президент АсМАП України. Крім забезпечення рішення Міськадміністрації про обмеження руху вантажівок столицею, облаштованість пришляхової інфраструктури по всій Україні позитивно позначиться на транзитному потенціалі країни
За матеріалами:
forUm
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас