124
Пройшов семінар "Розвиток бізнесу і поліпшення якості обслуговування клієнтів "Аваль"
Миколаїв. 10 квітня. Департамент роздрібного бізнесу і Миколаївська обласная дирекція банку «Аваль» провели семінар — нараду з заступниками директорів (керуючих) і керівниками підрозділів роздрібного бізнесу обласних дирекцій і філій банку "Розвиток роздрібного бізнесу і поліпшення якості обслуговування клієнтів мережі відділень АППБ «Аваль», що відбувся 4-6 квітня в Миколаєві.
Як повідомили прес-службі в Миколаївської ОД, основною метою семінару був обмін досвідом в організації роздрібного бізнесу у філіях і дирекція АППБ «Аваль», а також — ознайомлення з новими продуктами і технологіями, розробка пропозицій по подальшому розвитку роздрібного бізнесу і поліпшення якості обслуговування клієнтів у мережі відділень «Аваль».
За інформацією дирекції, у ході семінару були розглянуті питання організації і стратегії розвитку роздрібного бізнесу у філіях і дирекціях, організації роботи відділень, обслуговування по карткових операціях, розробка і впровадження нових продуктів і технологій, інформаційних технологій.
У семінарі взяли участь заступник голови правління банку І. Слободський, директор департаменту роздрібного бізнесу В. Гирис, заступник директора департаменту роздрібного бізнесу С. Черкай, заступник директора департаменту інформаційних технологій А. Дзюбатий, начальники керувань і відділів департаменту роздрібного бізнесу.
Як повідомили в Миколаївській дирекції, учасники семінару відвідали Макарівське і Чорноморське відділення, де ознайомилися з роботою по обслуговуванню юридичних і фізичних осіб.
За матеріалами: Райффайзен Банк
Поділитися новиною