Кредит Банк (Україна) оголоcив тендер на проведення CRM-консалтингу
Сьогодні АТ “Кредит Банк (Україна)” – банк сучасних технологій та нових фінансових рішень для громадян та бізнесу в Україні. Банк пишається довірою клієнтів до власної діяльності, та пропонує на фінансовому ринку сучасні продукти і послуги, які створені для задоволення потреб клієнтів. Тому, найважливішою умовою організації ефективної системи роботи з клієнтами стає запровадження стратегії та концепції CRM (управління взаємовідносинами з клієнтами), а також впровадження СRM-системи в Банку.
В зв’язку з цим, прийнято рішення про проведення в Банку CRM-консалтингу, який дозволить виявити загальні закономірності діяльності Банку в сфері управління взаємовідносинами з клієнтами, детально вивчити бізнес-процеси в сфері CRM, здійснити їх оптимізацію та дати рекомендації по усуненню ”вузьких місць” в роботі Банку, а також визначити та формалізувати ключові показники в частині клієнтської складової діяльності Банку.
Інформація про проведення CRM-консалтингу розміщена на Інтернет-сайті Банку.
Інформація про проведення CRM-консалтингу розміщена на Інтернет-сайті Банку.
За матеріалами: Кредобанк
Поділитися новиною