Приватбанк представляє комплекс банкiвських послуг нового поколiння - "електронний" банк, що дозволяє клiєнтам керувати своїми коштами через "Iнтернет" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Приватбанк представляє комплекс банкiвських послуг нового поколiння - "електронний" банк, що дозволяє клiєнтам керувати своїми коштами через "Iнтернет"

2004
Відкриваючи презентацію, Голова Правління Приватбанку Олександр Дубилет відзначив, що "В останні роки в усьому світі йде динамічний процес усе більш активного використання мережі Інтернет. І насамперед - у сфері керування фінансами. За рубежем дистанційне керування банківськими рахунками вже стало звичним. Число користувачів, що одержують он-лайнові банківські послуги, росте стрімкими темпами".
Приватбанк першим в Україні представив комплекс послуг Інтернет-банкінгу - системи "PRIVAT-24" і "Інтернет - Клієнт - Банк". Інтернет-банкінг - це банківські послуги, доступні будь-якому клієнту Приватбанку в будь-якій частині світу в будь-який час доби. Це значне розширення можливостей банківського бізнесу, спектра банківських послуг, що підкреслює імідж сучасного банку, що знаходиться на гребені хвилі інформаційних технологій.
Ви працюєте з банком через Інтернет, а це значить:
- Ви можете працювати з будь-якої частини земної кулі, і робити банківські операції з будь-якого комп'ютера, підключеного до Глобальної Мережі;
- "електронний" банк відкритий 24 години на добу і 7 днів у тиждень без перерви на обід;
- будь-який користувач системи - приватний клієнт може практично миттєво відкрити рахунок у банку, а приватні клієнти, що уклали договір з банком, одержують можливість автоматично відкривати необмежену кількість поточних рахунків у національній і іноземній валюті без особистого звертання в банк;
- технологія роботи проста і зрозуміла будь-якому користувачу мережі Інтернет;
- Ви працюєте в режимі реального часу, а виходить, можете бути упевнені, що Ваші банківські операції будуть проведені в самі короткі терміни.
Система "PRIVAT-24" надає широкий вибір банківських послуг як для корпоративних, так і для приватних клієнтів. На сьогоднішній день будь-який користувач системи, як корпоративний, так і приватний клієнт, може в режимі реального часу контролювати залишки коштів на своїх рахунках, одержувати виписки по рахунках.
Крім того, "PRIVAT-24" дозволяє приватним клієнтам здійснювати платежі як у національній, так і іноземній валюті:
- внутрібанківські платежі на рахунки фізичних і юридичних осіб;
- міжбанківські платежі в межах України на рахунки фізичних чи юридичних осіб;
- конвертацію валюти при перерахуванні засобів з використанням пластикових карт;
- перерахування засобів з одного рахунку клієнта на іншій.
Крім того, приватні клієнти можуть замовити пластикову карту з наступним її одержанням у заздалегідь обраному відділенні банку.
А найближчим часом користувачі системи - фізичні особи зможуть проводити платежі не тільки в межах України, але і по усьому світі, а також керувати своїми депозитними рахунками і здійснювати регулярні платежі.
Крім того, сьогодні Приватбанк представляє унікальне рішення для корпоративних клієнтів - систему "Інтернет - Клієнт - Банк". Якщо Ваша компанія зацікавлена в оперативному керуванні рухом коштів, а також одержанні інформації про проходження платежів, "Інтернет - Клієнт - Банк" надає Вам можливість керувати поточними рахунками в гривні й іноземній валюті, цілодобово одержувати поточні виписок, і автоматизацію роботи Вашого офісу - тому що архіви всіх платіжних документів клієнта зберігаються на сервері банку. При цьому, система дозволяє забезпечити підготовку і відправлення в банк платіжного документа, підписаного в істотно віддалених друг від друга місцях.
А робота в системі в більшості випадків дозволяє уникнути помилок і зв'язаних з ними повернень документів - уже при введенні платіжного документу у Вашому офісі система визначить помилки і підкаже Вам правильне рішення.
Специфіка роботи систем Інтернет - банкингу припускає найвищий рівень захисту інформації. Розроблювачі програмного комплексу "Інтернет - Клієнт - Банк" прекрасно усвідомлюють усю важливість даного аспекту для ефективної роботи системи. До найважливіших засобів захисту системи варто віднести:
- відкритий і секретний ключі Клієнта складають унікальну пару і перевіряються при вході в систему й у момент підпису кожного документа;
- секретний ключ створюється самим Клієнтом у процесі реєстрації, зберігається на дискеті і не передається по каналах зв'язку, що цілком виключає можливість його "підслуховування";
- секретний ключ закритий на особистий пароль Клієнта і має довжину, що виключає можливість його "підбору";
За прогнозами Приватбанку, уже до кінця року системою Інтернет-банкингу будуть користуватися більше 10 тисяч клієнтів. Першими переваги і зручність користування системою "PRIVAT - 24" змогли оцінити учасники презентації. Оксана Горилей, журналістка з журналу "Компаньйон", що швидше й успешніше інших змогла за допомогою системи придбати телевізор "SONY" усього за 10 гривень, одержала приз - кольоровий телевізор, наданий салоном-магазином "SONY".
За матеріалами:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас