Реклама в метро входить у моду — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Реклама в метро входить у моду

96
Аналітики зазначають, що, попри значний обсяг рекламного простору у вагонах, відбуваються постійний пошук нових нестандартних рекламних рішень і збільшення рекламних площ. Саме тому розміщення реклами на інформаційних поручнях у вагонах київського метрополітену, запропоноване нещодавно ТОВ «Неонпласт», за короткий час довело свою ефективність і стало новим засобом звернення до споживача.
За даними численних досліджень, реклама в метро викликає набагато менше роздратування, ніж, наприклад, телевізійна. Навіть у тих, кому реклама не цікава взагалі. Більшість опитуваних хоч один раз, але скористалися інформацією, почерпнутою з оголошень у підземці. І це тоді як щодня київським метрополітеном користуються понад 1,5 млн осіб, а потік пасажирів з кожним роком збільшується.
Середня тривалість проїзду в метро становить 30 хвилин, отже, пасажир сприймає рекламне оголошення більш усвідомлено. Кількість читачів внутрішніх салонних планшетів перевищує кількість читачів газет і практично дорівнює кількості пасажирів, а це сотні тисяч людей.
Зазвичай, перебуваючи у вагоні, пасажир відчуває «інформаційний голод» і протягом усієї поїздки змушений вивчати оголошення, які його оточують. По суті, за ступенем інформаційно-рекламного впливу на аудиторію метро фактично є потужним територіальним ЗМІ.
Крім того, реклама «під землею» стала відмінним інструментом так званої підтримувальної реклами — коли основна кампанія відбувається на радіо чи телебаченні. Цей вид реклами вдало доповнює і продовжує наземну — ту, що ми бачимо на вулицях і зовнішніх стінках тролейбусів, автобусів і трамваїв. Проте на відміну від наземної реклами (особливо щитів обабіч автошляхів) її завжди можна спокійно вивчити і навіть записати потрібний телефон або адресу.
Розміщення рекламного оголошення на інформаційному поручні має низку унікальних особливостей і переваг перед іншими видами реклами в «підземці». Очевидно, що коли рекламну кампанію розраховано на осіб з невеликим або середнім достатком, то метро обіцяє бути хорошим рекламним майданчиком. В одному вагоні метро може бути розміщено від 20 до 45 підвісних інформаційних поручнів, відповідно від 40 до 90 рекламних площ форматом «6,5х12см». Кількість поручнів у вагонах, на яких розміщуватиметься рекламне оголошення, залежить від побажань рекламодавця. На відміну від інших медіаносіїв, які також мають велику аудиторію, метро допускає фокусування рекламного впливу: можливе розміщення рекламних оголошень на поручнях поїздів тільки певної лінії метрополітену.
Крім того, більшість пасажирів сприймають поручень насамперед як гарантію власної безпеки під час поїздки, а не як медіаносій. Тому ставляться до рекламних повідомлень на цих конструкціях лояльніше, ніж до традиційних стікерів на стінках вагонів.
Виконавчий директор Всеукраїнської рекламної коаліції Максим Лазебник про новинку «Неонпласт» відгукнувся як про вдале маркетингове рішення, вважаючи, що для максимального впливу на споживача рекламному повідомленню недостатньо бути просто цікавим або барвистим.
«Сьогодні на споживача обрушується дедалі більше рекламних повідомлень, особливо в громадському транспорті, яким користуються мільйони людей. Тому, — говорить Лазебник, — логічним видається додавання до рекламної конструкції певних технічних елементів, наприклад, для забезпечення безпеки під час проїзду».
Реклама на інформаційних поручнях у метро, охоплюючи майже 100% аудиторії, має й інші важливі переваги. Вона добре помітна, а отже, ефективна. До того ж доступна протягом тривалого часу — доки відкрите метро. Не слід забувати і про те, що на відміну від наземної реклама в метро — незалежна від погодних умов і пори року. А також має ще одну важливу й незаперечну перевагу — висока якість і тривалість контакту пасажирів-споживачів із рекламоносіями. Про рекламу у вагонах метро заведено говорити, що кожен пасажир буквально впирається в таку рекламу. Постійно стикаючись з нею, пасажир підсвідомо запам’ятовує її настільки, що за деякий час йому вже здається, що він знає товар. По суті, він уже готовий його купити! На інформаційних поручнях у метрополітені можливе розміщення двостороннього зображення, тобто така реклама ніколи не залишається непоміченою.
За словами представників компанії «Неонпласт», цьому медіаносію властива висока оперативність розміщення рекламної інформації. Термін виготовлення рекламного повідомлення на інформаційних поручнях зазвичай становить від 3 до 5 днів.
Крім київського метрополітену «Неонпласт» забезпечив інформаційно-рекламними поручнями міський транспорт Харкова, Одеси, Донецька, Дніпропетровська, Запоріжжя, Львова, Луцька, Рівного, Хмельницького, Севастополя, Сімферополя. За бажанням рекламодавця розміщення таких поручнів можливе у будь-якому місті України.
За матеріалами:
Контракти
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас