ЗАТ "Альфа-Банк" повідомляє про плани розвитку в 2002 році — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

ЗАТ "Альфа-Банк" повідомляє про плани розвитку в 2002 році

Фондовий ринок
114
У 2001 році Альфа-Банк поступально й ефективно розвивався в Україні. Голова Правління ЗАТ «Альфа-Банк» Андрій Тарасов на прес-конференції , що відбулася сьогодні в банку відзначив, що минулий рік був для банку успішним: сформована команда високопрофесійних менеджерів, завершений процес твердої регламентації всіх банківських процесів, націлений на забезпечення високої якості наданих продуктів і послуг. За його словами, цей рік довів, що поставлена при виході на український ринок Альфа-Банком ціль до 2005 року потрапити в п'ятірку ведучих банків України абсолютно реальна.
За рівнем капіталу (73,6 млн гривень) банк займає 21 місце в рейтингу Асоціації українських банків за станом на 1 січня 2002 року. За 2001 рік кредитно-інвестиційний портфель Альфа-Банку збільшився більш ніж у 2,5 рази і на 1 січня 2002 року склав більше 133 млн гривень. Чисті активи банку збільшилися більш ніж у 1,9 рази і склали 183,7 млн гривень – банк ввійшов у групу середніх банків. Депозити юридичних осіб зросли в 1,15 рази і склали 33 млн гривень, депозити фізичних осіб зросли в 2,3 рази і склали 33 млн гривень. З початку 2001 року кількість клієнтів - фізичних осіб збільшилося на 59%, а корпоративних клієнтів - на 45%. У жовтні 2001 року Альфа-Банком в Україні почата власна емісія міжнародних пластикових карт Visa International.
Найбільш великими клієнтами Альфа-Банку в Україні стали ЗАТ «АРС», ТОВ «Укрвуглемаш», ВАТ «Дніпроспецсталь», ВАТ «Азот» (м. Черкаси), НПІГ «Інтерпайп», ВАТ «Сумське НПО ім. Фрунзе», ТД «Жидачівського паперового комбінату», ВАТО «Насосенергомаш», ВАТ «Сумихімпром», ПІІ «Тнк-україна».
Успішно реалізуються власні інвестиційні проекти Альфа-Банку в області засобів масової інформації і фармацевтики. ЗАТ «Новий канал» за 2000-2001 рік розширив мережу свого віщання до 35 великих міст країни, збільшивши охоплення з 10,7 до 30 мільйонів чоловік, і ввійшов у трійку каналів-лідерів. Частка аудиторії каналу збільшилася з 2,8 % (січень 2000 року) до 9,9 % у січні 2002 року, доходи в 2001 році виросли, у порівнянні з 2000 роком, більш ніж у 5 разів. ЗАТ «Наше Радіо» - віщає в 21 місті України і входить у п'ятірку найбільш популярних мережних FM-радіостанцій країни. ЗАТ «Діорама» є видавцем газети «Діорама плюс «Московський Комсомолець» - одного з найбільших щотижневих суспільно-політичних видань України. Показники по підписці на 1-і півріччя 2002 року збільшилися в 3 рази в порівнянні з 2001 роком, рекламні надходження за 2001 рік зросли на 40% у порівнянні з показниками 2000 року. За 2001 рік виробництво ВАТ «Галичфарм» виросло на 12 994 тис. гривень і склало в порівняльних цінах 54 707 тис. гривень (131% стосовно 2000 року). Продажі лікарських препаратів виросли на 6 164 тис. гривень і склали 41 898 тис. гривень у реалізаційних цінах (117,2% стосовно 2000 року).
У 2002 році Альфа-Банк продовжить свій розвиток як універсальний банк, що пропонує своїм клієнтам максимальний набір банківських продуктів і послуг. Банк планує вдвічі збільшити кредитний портфель, по розмірах чистих активів ввійти в групу великих банків. Банк буде кредитувати підприємства реального сектора, у першу чергу базових галузей економіки України.
У 2002 році Альфа-Банк планомірно розширить свою присутність в українських регіонах: відкриються філії в Донецьку, Харкові, Дніпропетровську, Миколаєві, відділення в Києві.
У найближчих планах банку - вступ у міжнародну платіжну систему Europay International, що дозволить розширити спектр наданих роздрібних продуктів.
Альфа-Банк має намір активно і послідовно використовувати накопичений досвід і знання українського бізнесу для підтримки й обслуговування інвестицій в економіку України. За словами Першого заступника Голови Правління – Президента ЗАТ «Альфа-Банк» Валерія Нілова, найбільш перспективними на сьогоднішній день напрямками інвестиційної діяльності на українському ринку є корпоративні фінанси і керування активами, як власними, так і клієнтськими. У числі розроблювальних нових продуктів – нота-кошика, що включають у себе найбільш ліквідні акції ведучих українських емітентів
За матеріалами:
Альфа-Банк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас