1469
Масштабний збій: сайти і додатки ПриватБанку та Ощадбанку «впали»
— Фондовий ринок
15 лютого у роботі Ощадбанку стався масштабний збій — по всій Україні не працюють банкомати, термінали самообслуговування, спостерігаються проблеми з оплатою в POS-терміналах, а також в роботі застосунку «Ощад 24/7» та електронних сервісів банку.
На проблеми поскаржилися читачі порталу «Мінфін». Користувачі залишають скарги щодо роботи картки під час розрахунку в супермаркеті, про збої в роботі Ощад 24/7.
Як пишуть читачі та користувачі банку, при спробі зайти в додаток Ощад24/7 пише про відсутність підключення до мережі.


Що кажуть в банку
«Добрий день. На даний момент існують тимчасові технічні проблеми в роботі сервісу. Перепрошуємо за незручності. Вже працюємо над відновленням роботи», — написала пресслужба банку.
На запит «Мінфіну» в Ощадбанку відповіли, що банк проводить перевірку систем і підключає додаткові сервери, тому деякі сервіси можуть тимчасово працювати в обмеженому режимі.
Пізніше прес-служба Ощадбанку повідомила Finance.ua, що банк зазнав DDoS атаки. При цьому всі системи банку захищені та працюють в штатному режимі. Наразі спостерігається лише уповільнення входу до системи Ощад24/7 через додаткове навантаження на канали зв’язку.
“Приносимо вибачення за можливі тимчасові незручності. Ми разом працюємо над тим, щоб відновити штатну швидкість роботи системи”, – додали в банку.
А що з ПриватБанком? Як пише ain.ua, додаток «Приват24» та сайт «ПриватБанку» працюють зі збоями. У користувачів зникає зв’язок з сервером, через що неможливо переказати гроші чи поповнити баланс номеру телефона.
У додатку «Приват24» регулярно зникає зв’язок з сервером, через що стає неможливим скористатися послугами банку, сайт сервісу також недоступний і показує вічне завантаження або 502 помилку. При цьому проблеми торкнулися не всі користувачів — деякі можуть вільно користуватися додатком, а «Приват24 для бізнесу» працює в штатному режимі.
У пресслужбі «ПриватБанку» заявили, що був тимчасовий збій у «Приват24», пов’язаний з перебоями зі зв’язком, скоро все має стабілізуватися. Крім того, в банку заявили, перебої ніяк не пов’язані з фейковою SMS-розсилкою, в якій повідомлялося, що банкомати «ПриватБанку» начебто не працюватимуть 15 лютого 2022 року за технічних обставин.
За матеріалами: Мінфін.com.ua
Поділитися новиною