2228
Нова технологія зробить електромобілі ефективнішими
— Технології&Авто
Mercedes і Renault вже розробляють новий тип двигуна, який легший і ефективніший.
Виробники автомобілів щороку випускають нові електромобілі, а розвиток галузі торкнеться не тільки акумуляторів. Електродвигуни також швидко вдосконалюються, і багато експертів вважають, що підвищення ефективності електромобілів в найближчі роки буде досягнуто за допомогою нових технологій.
Такі компанії, як Mercedes-Benz і Renault, вважають, що майбутнє електродвигунів пов’язане з технологією осьового потоку, оскільки вона порівнюється з твердотільними батареями, які повинні замінити наявні батареї в електромобілях. У Mercedes підтвердили, що вже розробляють аксіальні електродвигуни, і за деякими даними, BMW робить те ж саме.
Осьовий мотор – розробка компанії YASA, яка нещодавно отримала замовлення від Daimler. Це плаский і круглий пристрій, який легший і ефективніший за відомі електродвигуни. Двигун має масляне охолодження, тому він не перегрівається і набагато ефективніший, що дозволяє збільшити пробіг електромобіля приблизно на 7%. А оскільки він використовує менше енергії, це дозволяє виробникам знизити вагу на 10%, осскільки батареї будуть легшими.
Незважаючи на хороші перспективи, все ще є деякі побоювання з приводу електродвигунів і використання в них рідкоземельних металів, відзначає Auto News.
Підраховано, що до 80% електродвигунів сьогодні використовують постійні магніти, включаючи такі метали, як неодим, празеодим, диспрозій і тербій. При видобутку цих матеріалів утворюються токсичні відходи, і багато з них видобуваються і переробляються в Китаї.
Синхронні двигуни, що використовуються Renault і BMW, не містять цих рідкоземельних матеріалів, але не всі виробники автомобілів слідують їх прикладу. Наприклад, двигуни з постійними магнітами, що використовуються в електричному Volvo XC40 Recharge, містять рідкоземельні метали.
“Причина, з якої ми обрали це, – чиста ефективність. Це найкращий компроміс між потужністю, крутним моментом і ефективністю для цих двигунів, тому ми, ймовірно, будемо дотримуватися цієї технології, принаймні, зараз», — сказав Лутц Стіглер, менеджер з електроприводу Volvo Cars в інтерв’ю Auto News.
Експерти відзначають, що розвиток електродвигунів матиме значний вплив на робочі місця в автомобільній промисловості. Електродвигун зазвичай має на 50 % менше деталей, ніж двигун внутрішнього згоряння, а його конструкція вимагає на 30% менше роботи. Прагнучи зберегти робочі місця, багато виробників готові розробляти і виробляти свої власні електродвигуни, попередньо використовуючи агрегати інших компаній.
За матеріалами: autonews.ua
Поділитися новиною
Також за темою
Україна може приєднатися до космічної програми ЄС Govsatcom
Чому відмова від підписання постанови ПДР не скасовує штраф
Альтман розробляє неінвазивний мозковий інтерфейс як альтернативу Neuralink Маска
Grokipedia запрацювала: що може запропонувати конкурент «Вікіпедії» від Маска
Обов’язковий техогляд авто: що потрібно знати водіям
Новий знак на дорогах в Іспанії: що він означає (фото, таблиця)
