ПАРТНЕРСЬКА
Олена Сосєдка: Concord Fintech Solutions зміцнює свої позиції на українському та міжнародному ринках
— Фондовий ринок
720
Засновниця першої в Україні відкритої фінтех-екосистеми Concord Fintech Solutions і голова Наглядової ради ConcordBank Олена Сосєдка в інтерв’ю Мінфіну розповіла про підсумки 2021 року і плани її бізнес-юнітів на новий рік.

– Яким видався 2021 рік для Вас і всієї Вашої фінтех-екосистеми? Ви задоволені результатами, яких елементи Concord Fintech Solutions домоглися?
2021 видався дуже насиченим. Ми дійсно багато чого здобули і досягли поставлених перед собою цілей. Були, звичайно, і не дуже вдалі рішення, але я завжди їх сприймаю як привід навчитися чогось нового. Крім того, наш формат екосистеми допомагає перекривати дрібні невдачі більшими успіхами. Наприклад, минулого року ми реалізували два великі проєкти в Азії – в Таджикистані з «Аліф Банком» і в Казахстані з Beeline Казахстан.
Ми також взяли участь в одній з найбільших міжнародних IT-конференцій у світі – WebSummit 2021. Це був дуже важливий досвід і цінний нетворк. Не виключаю, що налагодження контактів з нашими європейськими колегами теж принесе свої плоди в 2022 році.
Крім того, у нас поповнення в самій фінтех-екосистемі Concord Fintech Solutions: до нас приєднався новий партнер — команда сервісу ELPASO. Цей новий елемент CFS допоможе клієнтам дистанційно відкривати рахунки в європейських банках в євро з індивідуальним IBAN, отримувати на них оплату від своїх замовників і виводити ці кошти на картки українських банків. Зараз ми проводимо інтеграційні роботи з ELPASO, щоб налаштувати роботу сервісу в умовах нашої екосистеми. Думаю, що цього року зможемо вже показати якісь результати ринку.
– Ви сказали про те, що минулого року вийшли на міжнародний рівень, розкажіть докладніше про ті проєкти, які вдалося реалізувати.
Як я вже сказала, перший проєкт ми допомогли реалізувати нашим партнерам з Таджикистану — «Аліф Банку». Це перший цифровий банк в Таджикистані, стратегічний партнер компанії Visa і один з найбільш технологічних банків у Центральній Азії.
Завдяки роботі нашого незалежного процесингового центру ProCard, цей банк тепер може підключати своїм бізнес-клієнтам еквайринг і розвивати мережу банкоматів. Ми також здійснюємо для «Аліф банку» обробку їхніх транзакцій за картками локальної платіжної системи «Корті Міллі» і китайської China UnionPay.
Що стосується співпраці з Beeline Казахстан, то ми на потужностях нашого процесингового центру допомогли їм реалізувати і запустити власний мобільний необанк Simply.
Це повністю цифрова платіжна картка Visa, номер якої містить у собі номер телефону клієнта, а основною її «фішкою» є можливість пов’язати баланс мобільного телефону та картки. ProCard, будучи процесинговим центром цього проєкту, всього за дев’ять місяців провів інтеграційні роботи під час пандемії повністю у віддаленому режимі.
– При цьому ви залишаєтеся активними і на українському ринку. У 2021 році повноцінно запрацював NEOBANK для всіх. Ви задоволені тим, як стартував цей Ваш проєкт?
В цілому для проєкту, який тільки виходить на ринок, NEOBANK для всіх показує гідні результати. Звичайно, в цьому є певна заслуга нашої платинової картки, яку може оформити будь-який наш клієнт і користуватися всіма її бонусами: від Fast Track і доступу в лаундж-зони в аеропортах до знижок на оренду самокатів — абсолютно безкоштовно. Без прихованих платежів або умов. Зараз ми відкриваємо близько тисячі нових карток NEOCARD Platinum і LITECARD Platinum щодня. Для нас ця цифра значна і свідчить про те, що людям ідея зробити їх «віпами» і надати безкоштовний доступ до платини сподобалися.
– Можливо, крім NEOBANK для всіх були і ще якісь проєкти, про які ми не знаємо?
NEOBANK для всіх — це, звичайно, флагманський проєкт всієї екосистеми, в який наші юніти вкладають багато сил і енергії. Але в 2021 році ми займалися не тільки цим. Як я вже говорила, у нас новий елемент у CFS, і ми зараз проводимо інтеграційні роботи з ним.
Крім того, спільно з платіжною системою Visa і небанківською платіжною платформою Portmone ми запускаємо в Україні мобільний додаток POS Phone на основі технології Tap to Phone. Це дозволить підприємцям використовувати смартфон як POS-термінал для прийому оплат в один дотик без додаткового обладнання, а також отримувати відшкодування коштів на рахунок будь-якого українського банку. Україна стала однією з перших країн у регіоні Центральної та Східної Європи, Близького Сходу та Африки, де рішення Tap to Phone працюватиме у співпраці між банком та небанківською платіжною платформою.
Також у нас триває робота з нашими партнерами з проєкту BitsWallet. Це мультивалютний криптогаманець, який дозволяє користувачам зручно і швидко купувати, продавати і обмінювати різні види криптовалюти. BitsWallet перший і єдиний в Україні запустив сервіс прямої оплати криптокарткою в Інтернеті і роздрібних магазинах, що означає, що користувачі можуть розраховуватися криптовалютою, яка перебуває на їхніх рахунках у BitsWallet, прямо в магазині. Цей сервіс вже доступний в Україні, і у нього хороші позиції для виходу на міжнародні ринки.
– Яка стратегія у Вас на 2022 рік. Вже є плани та ідеї для нових проєктів і рішень?
У нас ще багато роботи всередині нашої екосистеми, тому стратегія у нас така: далі розвиватися, структуруватися і систематизуватися. Але і, звичайно, працювати над новими проєктами, приймати в екосистему нових партнерів і створювати разом з ними нові продукти і сервіси.
За матеріалами: Конкорд
Поділитися новиною
Також за темою
Інвесткомпаніям змінюють правила: що планує регулятор ринку капіталу
Ще 23 АЗС Коломойського переходять під контроль нового власник
НКЦПФР включила до списку сумнівних інвестиційних проєктів ще два кейси
Укрзалізниця повідомила, які потяги затримуються через аварію під Коростенем (список)
Як буде працювати «Укрпошта» та Нова пошта на свята (графік)
Готівка має працювати: в НКЦПФР пояснили важливість прийняття законопроєкту про особові інвестрахунки
