361
До 2025 року Toyota випустить власну операційну систему для автомобілів
— Технології&Авто
Toyota Motor має намір до 2025 року розробити власну програмну платформу, здатну справлятися із завданнями будь-якої складності — від виконання базових функцій до підтримки автономного водіння.
Операційна система Arene дозволить автовиробнику на рівних конкурувати з автогігантами на кшталт Tesla і Volkswagen, задаючи стандарти, відповідно до яких в майбутньому працюватиме нове покоління машин.
До 2025 року компанія має намір почати застосування ОС Arene у власних нових автомобілях, після чого платформу зроблять доступною спорідненим компаніям на кшталт Subaru, а також іншим виробникам і стартапам, що працюють над електричним і/або автономним транспортом.
Arene буде контролювати базові компоненти — кермове управління, гальмівну систему, управляти системами безпеки, а також оцінювати інформацію про місцезнаходження і трафік. До подібних функцій отримають доступ всі моделі незалежно від виробника, а оновлення софту буде здійснюватися «по повітрю» — за аналогією зі смартфонами. Розробники зможуть створювати доповнення для ОС з розрахунком на майбутнє, не чекаючи появи нової «апаратної» бази, а хмарна інтеграція дозволить розробникам з різних команд в рамках однієї компанії працювати паралельно і віддалено. Передбачено підтримку віртуального тестування розробок.
Toyota вже повідомила, що має намір відкрити Arene для інших розробників, в тому числі тих, що не належать до автоіндустрії. Вони зможуть створювати власне ПЗ для автономних систем водіння та інших рішень, пов’язаних з автотехнікою. На думку автовиробника, сервіси від різних бізнесів можна буде так само просто завантажувати, як і додатки для смартфонів.
У автовиробника вже є сильні конкуренти в особі Volkswagen, що працює над проектом vw.os і Daimler, яка планує випустити MB.OS для власних машин до 2024 року. Власну операційну систему розробляє і General Motors. Сильним суперником є і Tesla, що розробляє операційну систему і ПЗ і має намір врешті-решт створити повністю автономні машини. Як і Toyota, компанія має намір продавати свої рішення і іншим автовиробникам. Більше того, техногіганти на кшталт Google і Apple розглядають можливості застосувати моделі, що принесли їм успіх на ринку мобільного ПЗ, в автоіндустрії.
Конкуренція в автосекторі зміщується з апаратних складових на програмні. За оцінками американської консалтингової компанії Lux Research, електроніка і програмне забезпечення в 2030 році становитиме 50% вартості автомобілів — в 2000 році цей показник не перевищував 20%.
За матеріалами: 3dnews.ru
Поділитися новиною