251
Близько 20% подарунків становить продукція українських брендів
Багато українських брендів зараз стають популярними, але поки що обсяг української продукції серед подарунків на Новий рік становить не більше ніж 20%.
Про це повідомив в ефірі Громадського радіо інтернет-маркетолог Юрій Копишинський.
«Багато українських брендів за 4 роки стали настільки цікавими, що вони абсолютно впевнено конкурують із зарубіжними компаніями. Ціна українських брендів і виробників — не менша за європейські, тому що менші обсяги, досить дороге виробництво тих самих речей», — пояснив він.
Також Копишинський розповів, що в середньому українці витрачають близько тисячі гривень на подарунок для однієї людини. Близько 25% українців витрачають понад 5 тисяч гривень на новорічні подарунки.
За матеріалами: hromadske
Поділитися новиною