Укрпошта планує завершити встановлення нової системи обслуговування клієнтів до кінця 2022 року — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Укрпошта планує завершити встановлення нової системи обслуговування клієнтів до кінця 2022 року

Фондовий ринок
1043
У 2022 році державна Укрпошта планує завершити встановлення нової фронт-офісної системи у своїх стаціонарних відділеннях замість старого програмного забезпечення 2006 року.
Очікується, що завдяки реалізації цього проєкту клієнти оператора матимуть швидке обслуговування, без квитанцій, написаних від руки.
«Оператори та листоноші (у містах і селах) будуть працювати на пристроях з ОС Android з підтримкою онлайн та офлайн роботи в системі. І що важливо — працівники пошти навіть у найменшому населеному пункті перейдуть на електронний документообіг, не використовуючи папір. Нова фронт-офісна система на 100% цифровізує роботу операторів та листонош», — зазначили в компанії.
Також наступного року державна компанія планує провести остаточне впровадження пересувних відділень у селах, комп’ютеризацію сільських відділень із населенням 1,2 тис. осіб та розвиток нової логістичної мережі.
«У 2021 році впроваджено 772 пересувні відділення, а всього з початку проєкту почало працювати 1398 таких відділень. Наступного року пересувні відділення у повному обсязі запрацюють у Житомирській, Дніпропетровській, Запорізькій, Тернопільській, Харківській, Полтавській, Хмельницькій, Львівській і Вінницькій областях», — зазначили в Укрпошті.
Зазначається, що для оснащення пересувних та сільських відділень будуть додатково закуплені ноутбуки та термінали 3 в 1.
«Таким чином, відбудеться 100%-на цифровізація всіх сіл, де проживає менш як 1,2 тис. жителів, і зміниться тільки формат обслуговування із сільського стаціонарного на пересувне відділення», — наголосили в компанії.
За матеріалами:
НВ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас