«Надихаємось і кайфуємо». Як працює харківська мережа Roll Club, де кожна людина — важлива — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

«Надихаємось і кайфуємо». Як працює харківська мережа Roll Club, де кожна людина — важлива

Особисті фінанси
768
У центрі Харкова вже три роки працює ресторан Roll Club Asian — один із небагатьох в Україні, нещодавно зробив ставку на сучасну східну культуру. Це означає не тільки суші та боули, а й ізакая-бар, японський глянець «для погортати», дивовижний інтер’єр в стилі токійських чи в’єтнамських вуличок і справжній тук-тук, який розвозить доставку.
Суші-ресторан, у якому відступили від класичних пагод і паперових ліхтарів — найяскравіша на сьогодні ланка в історії Roll Club, протягом якої доставка їжі від трьох ентузіастів зросла до широкої мережі на 300+ співробітників.

Десять років самостійності

Як у більшості компаній, що стартували без великого капіталу, підприємці-засновники Roll Club спершу робили все самотужки. Вілен Данієлян та двоє його партнерів — родом із Чугуєва, невеликого містечка під Харковом, тож бізнес розпочався звідти.
Протягом першого року чоловіки жили на роботі, працюючи без вихідних. Серед послуг були тільки роли та доставка — один із підприємців готував, інший розвозив замовлення, третій робив листівки, відповідаючи за промоцію. На другий рік бізнес виріс, тож його наважились перенести до Харкова й підкорити невідомий тоді ринок доставки їжі у великому місті.
Компанія зростала поступально, без приголомшливих історій успіху та сторонньої допомоги. З доходу потроху вкладали у розвиток і йшли від малого до більшого — спершу створили кухні доставки, потім з’явились локації на фудкортах у ТРЦ і лише три роки тому відкрили ресторан у стилі сучасної Азії. Зараз мережа налічує 6 офлайн-точок та 4 великі кухні, з яких замовлення доставляють по всьому місту.
«Надихаємось і кайфуємо». Як працює харківська мережа Roll Club, де кожна людина — важлива

Стратегія й місія дружніх стосунків

Зростання змушує багато компаній відмовитись від персоналізованого підходу, але в Roll Club дружні стосунки з людьми були й лишаються основною місією. Перш за все їх відчувають покупці, серед яких близько 80% є постійними. Однак це стосується й команди, де більшість працює роками, й навіть конкурентів, яких у Roll Club називають колегами по ринку.
Довгострокові відносини стали виграшною стратегією. Зокрема, вони допомогли бізнесу не лише втриматись, а й масштабуватись під час карантинних обмежень, коли Roll Club отримав величезну кількість замовлень від усіх, хто залишився вдома. Технологічно складний рік пройшли, покладаючись на злагоджену роботу команди, а вже цьогоріч змогли відкрити нову велику кухню та повернутись до рівномірного завантаження.

Цінності, які працюють щодня

Кожна велика компанія має свою піраміду цінностей, і Roll Club не виняток. Однак небагато хто може похвалитися тим, що на вершечку піраміди стоїть «Щоб надихатись і кайфувати» — як відповідь на питання «Навіщо ми це робимо?». Такі цінності не лишаються на папері — вони живуть у щоденній роботі з покупцями, стосунках із персоналом та іншими гравцями на ринку.

Покупцям

Страви в Roll Club купують і на свята, і на повсякдень. У асортименті є велика піца та сети, якими можна нагодувати корпоратив, а також боули, супи, салати й усе, що беруть на звичайний обід чи вечерю. 150-те або 200-те замовлення від постійних клієнтів не викликає подиву — а для тих, хто давно з Roll Club, існує програма лояльності. За нею можна отримати 3% або 5% знижки, а також дістати кешбек на день народження.
Програма та смачні бонуси до замовлень на певну суму — приємна, але не вирішальна причина, чому до компанії повертаються. Більше важить чесність. Наприклад, якщо на свята кухня дуже завантажена, клієнтів завжди попереджають про збільшення часу доставки.
Прозорими є також вага і склад кожної страви. Останній за бажанням клієнтів кастомізують — під час замовлення можна попросити додати або прибрати певний інгредієнт, зробити страву менш або більш гострою. У кожному розділі меню є вегетаріанські страви та смаколики для дітей.
Прикрощі й непорозуміння трапляються також, але кожну ситуацію пропрацьовують. Наприклад, якщо кур’єр переплутав замовлення, покупця обов’язково перепитають — замінити чи компенсувати різницю? Покладаються на те, як замовнику буде зручніше — а наступного разу додадуть бонус-десерт.

Команді

У сфері громадського харчування часто змінюється персонал, проте історії з Roll Club дещо порушують тенденцію. Найчастіше люди залишаються у команді надовго, або повертаються — якщо спершу вирішили піти. Це впливає на якісний і стабільний смак страв — кухарі, що працюють багато років, знають їх до деталей.
Секретів, як утримати персонал, немає. Все вирішують дрібниці — комфортні умови та графік роботи, дружнє ставлення керівництва і взаємопідтримка в команді. Гарним показником є те, що співробітники й самі замовляють страви Roll Club додому, знаючи про якість.
Крім комфорту, в компанії турбуються і про розвиток. Знайомляться з іншими закладами, розширюють власні уявлення під час подорожей Україною та Європою, спілкуються з тими, хто відкриває нові ресторани або має успішні проєкти.

Колегам

Бажання здобути лідерство на ринку ставить його гравців один проти одного. У Roll Club вважають, що співпраця є набагато ефективнішою. З колегами (не конкурентами!) компанія намагається будувати довгострокові стосунки — створює колаборації, ділиться досвідом і будує дружнє ком’юніті.
Зокрема, новий YouTube проєкт Вілена Данієляна спрямований на те, щоб знайомитись з іншими рестораторами й обговорювати підприємницькі історії. Місія каналу — перш за все освітня. У Roll Club вірять, що така співпраця допоможе розвивати ринок, зростати разом із колегами та підсилювати одне одного.

Азійська культура та подальші експерименти

Roll Club Asian, орієнтований на азійську вуличну їжу, вже робить свій внесок у ресторанну культуру Харкова. Він одним із перших відновив цікавість до сучасного Сходу, й уже цього року відкрилось кілька суто азійських закладів від інших мереж. У Roll Club задоволені тим, що вони одними з перших ввійшли у цей тренд.
Зараз компанія вже достатньо доросла та впевнена, щоб експериментувати з новими форматами. Налагоджений бізнес і досвід дозволяють спробувати нове — те, що давно хотіли втілити у життя, але відкладали через потребу в кількісному зростанні. Проте на які б експерименти не наважилась компанія, можна бути впевненими — у нових проєктів Roll Club буде людське обличчя.
За матеріалами:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас