709
Аналітики розповіли, які соцмережі стануть лідерами у 2022 році.
— Технології&Авто
Аналітична компанія Insider Intelligence опублікувала незвичайний рейтинг популярності соціальних мереж.
Замість традиційного підбиття підсумків року, що минає, вони склали прогноз на 2022-й, проаналізувавши динаміку відвідуваності різних майданчиків.
Світове лідерство в наступному році експерти пророкують Facebook. Послугами соціальної мережі, за попередніми підрахунками, будуть користуватися хоча б раз на місяць понад 2,91 мільярда осіб.
Друге місце приписують Instagram з показником в 1,28 мільярда.
Замикає топ-3 сервіс коротких відео TikTok — у нього, на думку аналітиків, буде не менше 755 мільйонів активних користувачів на місяць.

Згідно зі статистикою, дітище ByteDance зуміло наростити активну аудиторію на 59,8% в минулому, і ще на 40,8% в поточному році.
Очікується, що в 2022-му TikTok має всі шанси посісти третю сходинку в світовому рейтингу соціальних мереж.
Раніше популярність майданчика підтвердила і компанія Sensor Tower, відзвітувавши про 3 мільярди завантажень TikTok з AppStore і Google Play спільно з дочірнім додатком Douyin, який поширюється на території Китаю.
При цьому витрати користувачів у соціальній мережі перевищили позначку в 2,5 мільярда доларів, що виводить TikTok на один рівень c Tinder, Netflix, YouTube і Tencent Video.
У звіті Insider Intelligence також вказується, що вже наступного року соціальними мережами будуть регулярно користуватися не менше 3,57 мільярда осіб щомісяця, а частка TikTok на глобальному ринку соцмереж до 2024-го може зрости до 25%.
За матеріалами: 4PDA
Поділитися новиною
Також за темою
Презентовано оновлений кросовер Kia Sportage 2025 року
В Японії дебютував новий Toyota Aqua 2026 (фото, відео)
Tesla представила нову Model Y Performance (фото, відео)
Xiaomi відкликає 146 тис. повербанків
Volkswagen готує найпотужніший Golf R з мотором від Audi RS3 (фото)
Toyota фіксує рекордні продажі автомобілів