705
Дослідження Amazon свідчать про розчарування користувачів розумними колонками
— Технології&Авто
Кожен святковий сезон, починаючи з 2015 року, компанія Amazon продає величезну кількість розумних колонок з голосовим помічником Alexa.
Проте проведені компанією дослідження показують – пристрої не здатні утримати інтерес користувачів вже в січні, а 15% нових власників Alexa не користуються пристроями вже через тиждень.
За даними внутрішніх документів компанії, отриманих Bloomberg, в компанії давно оцінили перешкоди для експансії розумних колонок. За прогнозами Amazon, підготовленим торік, в найближчі кілька років ринок розумних колонок буде збільшуватися всього на 1,2% щорічно.
В Amazon стверджують, що отримані дані або застаріли, або некоректні, і в компанії налаштовані з приводу майбутнього Alexa так само оптимістично, як і завжди, причому частка Alexa на ринку продовжує зростати і пристрій використовується в більшій кількості домогосподарств по всьому світу, ніж будь-коли раніше.
За даними Bloomberg, одним з головних бар’єрів на шляху поширення колонок є стурбованість користувачів рівнем конфіденційності — багато людей просто не бажають говорити в присутності підключеної до мережі колонки, «сніпети» розмов з якої передаються в Amazon для подальшої оцінки. Ще одна проблема – люди взагалі не вважають розумні колонки особливо корисними.
Над Alexa-сумісними в Amazon працюють понад 10 000 осіб, реалізація проекту тільки в 2021 році буде коштувати близько $4,2 млрд. В 2018 році в Amazon вважали, що в поточному компанія буде втрачати по $5 на кожній проданій колонці, а в 2028 році компанія почне отримувати прибуток по $2 з кожного екземпляра завдяки зростанню попиту на сервіси Amazon.
У компанії шукають способи забезпечити користувачам нові способи взаємодії з Alexa, наприклад — запропонувавши пристрої з дисплеями, навушники з підтримкою Alexa і додатки для автомобілів.
За матеріалами: bloomberg.com
Поділитися новиною